Female Vampire

Originaltitel: Les Avaleuses
Regissör:Jesus Franco
Utgivningsår:1973

Om Female Vampire:

En stum kvinnlig vampyr förför sina offer och dödar dem.

Lina Romay, Monica Swinn, Alice Arno, Jack Taylor, Jesus Franco, Luis Barboo, Jean-Pierre Bouyxou, Anna Watican, Gilda Arancio

Jesus Franco, Gérard Brisseau

Vuxenfilm, Skräck

Black CountessErotic KillBare Breasted Countess

Frankrike, Belgien
Diskussioner om Female Vampire  (0 diskussioner)
Kommentarer om Female Vampire (4 st)
Madman_86 (Anmäl)   6/4 2018
Något så bedrövligt seg och inte alls särskilt bra men några småtrevliga scener räddar den från 1an...
Ondskapt (Anmäl)   9/10 2013
Inte Francos fränaste direkt. Visst är Lina stundtals drömlikt vacker, men snusket gör en ju inte superpepp och handlingen är lika tunn som ett A4. Gillar man delvis snyggt snusk utan större mening med en Lina Romay som åmar sig i minuter är det dock sevärt.
dudson (Anmäl)   20/5 2010
Usch Säger ja då bara!( Inte enS en Kåt Vampyr- Brutta kan få Ordning på denna seg -Deg till Film....
Gordyal (Anmäl)   29/3 2009
Balanserar mellan en tvåa och en trea. Mycket sex men inget blod (om man ser "rätt" version), och mängder med suddiga närbilder. Tempot är som vanligt inte särskilt högt, och skådespelet är klädsamt uselt. (6+/15)