Fifty Shades Darker

Originaltitel: Fifty Shades Darker
Regissör:James Foley
Utgivningsår:2017

Om Fifty Shades Darker:

Medan Christian brottas med sina inre demoner, måste Anastasia möta ilska och avund hos de kvinnor som fanns där före henne, och ta det viktigaste beslutet i hennes liv.

Titel: Fifty Shades of Grey
Originaltitel: The Duke of Burgundy
Regissör: Peter Strickland
År: 2014
The Duke of Burgundy

Dakota Johnson, Jamie Dornan, Eric Johnson (I), Eloise Mumford, Bella Heathcote, Rita Ora, Luke Grimes, Victor Rasuk, Max Martini, Bruce Altman, Kim Basinger, Marcia Gay Harden, Andrew Airlie, Robinne Lee, Amy Price-Francis, Ashleigh LaThrop, Bill Dow

Niall Leonard

Drama, Vuxenfilm, Romantik

50 Shades Darker

Recension Fifty Shades Darker

- Stygga-Vargen sätter betyg 5 och skriver:
För ett par år sen var det ganska mycket hype både kring filmen Fifty Shades Of Grey och kring E.L. James "Femtio nyanser"-trilogi. Jag har läst alla tre böckerna, sett filmatiseringen av första boken och nu har jag även sett filmatiseringen av andra boken - och då även tredje boken kommer att filmas så lär jag se även den filmen när den kommer. Dock trodde jag faktiskt att det skulle bli åtminstone...

Recension av Fifty Shades Darker - Läs hela!

Filmnummer: 121924
Diskussioner om Fifty Shades Darker  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fifty Shades Darker (31 st)
Murvel48 (Anmäl)   16/10 2018
Lika värdelös som första filmen. Det beror mycket på den katastrofala felcastingen av tjejen och de alltför halvkvädna visorna i de så kallade sexscenerna.
ViolaIngeborg (Anmäl)   26/8 2018
Inte ens sexscenerna var speciellt sevärda :(
Bomkia (Anmäl)   18/2 2018
Riktigt dåligt manus. En riktig nonsenshistoria. Får pluspoäng för att de iaf visar massa naket. 2-
Starlette (Anmäl)   18/2 2018
Jamie Dornan är sjukt jävla het.
Bozze80 (Anmäl)   17/2 2018
Överraskande bra med tanke på hur dålig första var, nästan så jag funderade på att sätta en trea. Men den lider av samma problem som första, uselt skådespeleri, och halvtaskigt manus, dock är de psykologiska bitarna klart intressanta, vilket lyfter filmen rejält.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fifty Shades Darker