Final Score

Originaltitel: Final Score
Regissör:Scott Mann
Utgivningsår:2018

Om Final Score:

Michael Knox är en ex-soldat som måste använda alla sina militära färdigheter för att rädda 35 000 åskådare på en fotbollsmatch, varav en är dotter till hans forna kamrat, när en grupp terrorister tar kontroll över arenan.

Dave Bautista, Pierce Brosnan, Ray Stevenson, Lara Peake, Martyn Ford, Ralph Brown, Lucy Gaskell, Julian Cheung, Amit Shah, Craig Conway, Gordon Alexander, Lee Nicholas Harris, Lee Charles, Peter Pedrero, Alexandra Dinu, Nathalie Armin

Jonathan Frank, David T Lynch, Keith Lynch

Action, Thriller

Storbritannien
Diskussioner om Final Score  (0 diskussioner)
Kommentarer om Final Score (4 st)
Bumbi78 (Anmäl)   00:02 21/3
Underhållande om än korkad och ologisk action där man får vad man förväntar sig. Ser helt okej ut för att vara en b-produktion och testosteronnivån hålls konstant uppe. Brosnan känns dock som de helt slösat bort.
Hanness (Anmäl)   22/12 2018
Ok Action.
norenorama (Anmäl)   15/12 2018
Ahh, remake av Sudden Death, dock var den charmigare och alltid gillat Jean-Claude Van Damme. Men denna är helt ok också, det är klassiska die hard temat, en snubbe som råkar vara på fel ställe och tampas emot terrorister. PS ja såg denna för att Pierce Brosnan var på framsidan, efter en timma pausade ja filmen för att se om ja såg fel att han verkligen var på bilden då han inte vart med en sek än så länge, så förväntar er ingen Brosnan film bara.
Robkiller (Anmäl)   26/10 2018
Östeuropeisk lågbudgetaction på ett engelskt fotbollsstadium... annorlunda, men inte särskilt bra i alla fall... får duga.