Fired Up!

Originaltitel: Fired Up!
Regissör:Will Gluck
Utgivningsår:2009

Om Fired Up!:

De två populäraste killarna i skolan bestämmer sig för att hoppa över fotbollslägret och istället åka på cheerleaderlägret. Allt för flickorna och äran.

Titel: Bring It On
Regissör: Amy Heckerling
År: 2007
Genre: Drama, Komedi, Romantik
I Could Never Be Your Woman

John Michael Higgins, Eric Christian Olsen, Juliette Goglia, Margo Harshman, Molly Sims, Nicholas D'Agosto, Sarah Roemer, AnnaLynne McCord, David Walton, Adhir Kalyan, Danneel Ackles, Philip Baker Hall, Smith Cho, Hayley Marie Norman

Will Gluck

Komedi

Med i listor: Heta filmer
Diskussioner om Fired Up!  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fired Up! (77 st)
widez (Anmäl)   17:25 15/5
Wow! Det blir inte mycket sämre än så här.
Körsbär (Anmäl)   8/11 2015
Faktiskt mycket roligare än vad jag någonsin skulle gissat på.
snyltare (Anmäl)   17/5 2015
Rolig och rätt charmig, tyckte jag. Tyvärr ser jag här i kommentarerna att många har uppskattat vitsiga repliker. Jag gjorde bedömningen att detta var en film som kunde ses utan text (fjärrkontrollen försvunnen) och med låg volym (barnen sov). Men det kanske var fel. Måste jag se den igen??
yrkeschaufföre (Anmäl)   14/3 2015
Det är oklart om det är en sliskig film som åxå är charmig och rolig eller om det är en charmig och rolig film som tyvärr är sliskig? Men om man inte tar den på för stort allvar så är den lyckad. (Å nu ska jag se Bring it on)
jingoo (Anmäl)   22/6 2014
Som sagt, vitsig, rolig och ibland ganska snuskiga repliker (men fortfarande på ett vitsigt sätt). Men kom ihåg att det är unrated-versionen som gäller, den som gick på bio är ganska blaha i jämförelse.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fired Up!