Betyg idag: 1 754 Besökare idag: 5 914

Originaltitel: Firewall
Regissör:Richard Loncraine
Utgivningsår:2006

Om Firewall:

Datasäkerhetsexperten Jack Stanfield har uppnått en position där han åtnjuter ett toppjobb och ett av branschens bästa rykten efter att ha utvecklat det mest effektiva och inbrottssäkra säkerhetssystemet, bestående av ett komplext nätverk av brandväggar, lösenord och spårningsmekanismer. Det enda han inte har säkerställt är sin egen sårbarhet.

Titel: Gisslan
Regissör: Ron Howard
År: 2016
Genre: Drama, Action, Kriminalare, Thriller, Äventyr, Mysterium
Inferno

Harrison Ford, Paul Bettany, Virginia Madsen, Mary Lynn Rajskub, Robert Patrick, Robert Forster, Alan Arkin, Carly Schroeder, Jimmy Bennett, Matthew Currie Holmes, Nikolaj Coster-Waldau, Vince Vieluf

Joe Forte

Drama, Action, Kriminalare, Thriller

Diskussioner om Firewall  (0 diskussioner)
Kommentarer om Firewall (216 st)
fridenpaden (Anmäl)   18:40 2/9
Slöseri på bra skådisar. De bästa fick knappt vara med. Kändes lite utdaterad och varför ska man vara rädd för en skurk som bara dödar sina egna?
precious_death (Anmäl)   5/9 2016
Märkligt icke-engagerande. Trots att alla elementen för nåt spännande finns där.
Krille80 (Anmäl)   18/12 2014
Harrison Ford är ju en favoritskådis tack vare alla dessa fantastiska roller och filmer han har varit med igenom åren. Detta är dock en film som hela tiden ligger och darrrar på gränsen till godkänt men som till slut hamnar under. Om handlingen kan man väl säga att om man inte har sett denna handling förut så har man inte sett mycket film.
arruba (Anmäl)   22/2 2014
Jag gillar Harrison och även om han i många filmer har ett jäkla problem med att få sin familj kidnappad så är han en höjdare på att lösa det, men vem vet? Gör han det i Firewall? Den som vill får kolla. Jag hade inte sett den, igen...
Gigi1943 (Anmäl)   19/2 2014
Tycker att nu får de faktiskt hitta på nåt annat än att familjemedlemmar är kidnappade - börjar bli tröttsamt. Men filmen var i alla fall spännande. Oj så jag letade innan jag hittade en kommentar om hon som spelade sekreteraren Jane (Rajskub), hon har ju en väldigt speciell mun. Det var i 24! Tack alla som lämnar kommentarer här och där - det är för mig till stor hjälp många gånger.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Firewall