Fist Fight

Originaltitel: Fist Fight
Regissör:Richie Keen
Utgivningsår:2017

Om Fist Fight:

En lärare får en kollega avskedad och blir utmanad att ställa upp på ett hederligt gammalt slagsmål av den mycket tuffare kollegan. Nyheten om slagsmålet sprider sig som en löpeld och blir den stora snackisen på skolan.

Titel: Joe Somebody
Regissör: Chris Rock
År: 2014
Genre: Komedi
Top Five

Charlie Day, Ice Cube, Tracy Morgan, Jillian Bell, Dean Norris, Christina Hendricks, Kumail Nanjiani, Dennis Haysbert, Joanna Garcia, Alexa Nisenson, Stephnie Weir, Austin Zajur, Gordon Danniels, Bill Kottkamp, Jose Diaz, Tim Johnson Jr

Van Robichaux, Evan Susser

Komedi

Diskussioner om Fist Fight  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fist Fight (17 st)
produr (Anmäl)   02:50 9/2
Three o'clock high fast med lärare i istället. Funkar det,nja så där.
GrandMaster_E (Anmäl)   21/7 2018
Klarar man sig igenom första timmen av detta så bjuder sista 25 på lite underhållning värd att nämna men för det mesta är det rätt platt humor som inte funkar så värst bra.
amotherscrime (Anmäl)   22/5 2018
Filmen har ju ingenting. Den förlitar sig helt och hållet på att Charlie och Ice Cubes naturliga kemi ska lösa allting. Men det känns bara trött och tjatigt. Charlie gör en Charlie, och Ice Cube gör en Ice Cube. Men där finns liksom inget grundmaterial att arbeta med. Charlie är hysterisk i Sunny, Ice Cube är det i 21/22 jump street. Men det håller liksom inte i längden. Det släpps jävligt mycket lata och snabba filmer, serier och annat nuförtiden. Fast-film! Men denna är fan imponerande usel. Robichaux/Susser och Keen borde fan skämmas.
pungsnigel (Anmäl)   19/2 2018
De plockar alltså in varenda dålig buskis skådis från amerikanska komedier o sätter i samma film. De är möjligt att de klarar av att vara fjärde/femte huvudroll i en film men nu saknar de någon att luta sig tillbaka på. Riktigt jävla dåligt detta.
Murvel48 (Anmäl)   16/1 2018
Storyn har ingen vidare potential från början och nu lyckades dom förstöra den ytterligare, bl a genom Charlie Days fruktansvärda överspel.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fist Fight