Long Shot

Originaltitel: Long Shot
Regissör:Jonathan Levine
Utgivningsår:2019

Om Long Shot:

Journalisten Fred Flarsky har nått botten av sin karriär när han stöter på sin gamla barnvakt som nu är en av USA:s mäktigaste kvinnor.

Seth Rogen, Charlize Theron, June Diane Raphael, O'Shea Jackson Jr, Ravi Patel, Bob Odenkirk, Andy Serkis, Randall Park, Tristan D Lalla, Alexander Skarsgård, Aladeen Tawfeek, Nathan Morris, Wanya Morris, Shawn Stockman, Isla Dowling, Lisa Kudrow

Liz Hannah, Dan Sterling

Komedi, Romantik

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Long Shot  (0 diskussioner)
Kommentarer om Long Shot (9 st)
Krille80 (Anmäl)   14:26 6/8
Jag är så svag för både Seth Rogen och Charlize Theron både som skådespelare och hur de agerar utanför filmerna. Så för mig var denna film ett klockrent val för mig. Både Rogen och Theron är väldigt sevärda här och deras kemi överraskar positivt men allra bästa är att man här har vänt på rollerna sett till den klassiska romantiska komedin. Theron spelar här den typiskt manliga rollen och Rogen den typiskt kvinnliga rollen i en rom-com. Detta ger lite extra liv till filmen och genren. 3+
ulpe01 (Anmäl)   00:27 2/8
Fick mig tillräckligt många skratt för att verkligen gilla det här. Förutom att Theron och Rogen överraskar med trovärdig kemi hade jag kul med sidokaraktärerna också. Köper helt och hållet att Theron skulle välja den här Rogen framför den där Skarsgård. Skickligt att få mig att rynka på näsan när han läskigt sörplar ostron.
Qus (Anmäl)   22:30 23/7
En ganska skön kärlekskomedi med bra skådisar.
ilw (Anmäl)   22:46 22/7
Typisk manlig loser/incel-fantasi där en kompetent kvinna av oförklarliga skäl paras ihop med en lallande slusk som sabbar hennes liv. Inte. Kul.
Robkiller (Anmäl)   23:31 18/7
Rätt harmlös komedi med politiskt tema som fungerar oväntat bra
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Long Shot