Flatliners

Originaltitel: Flatliners
Regissör:Niels Arden Oplev
Utgivningsår:2017

Om Flatliners:

Några läkarstuderande experimenterar med nära-döden-upplevelser som innefattar tidigare tragedier till dess att mörka efterföljder sätter deras liv på spel.

Titel: Dödlig puls
Regissör: Dean Israelite
År: 2015
Genre: Thriller, Science Fiction
Project Almanac

Ellen Page, Diego Luna, Nina Dobrev, James Norton, Kiersey Clemons, Kiefer Sutherland, Madison Brydges, Miguel Anthony, Jenny Raven, Anna Arden, Jacob Soley, Beau Mirchoff, Wendy Raquel Robinson, Charlotte McKinney, Steve Byers

Ben Ripley

Drama, Thriller, Skräck, Science Fiction

Diskussioner om Flatliners  (0 diskussioner)
Kommentarer om Flatliners (13 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   7/11 2018
Även om den inte är riktigt lika bra som originalet så blev jag ändå positivt överraskad av den här filmen.
vonadel (Anmäl)   6/10 2018
Inte alls samma känsla som i originalet. 5/10
wolfheat (Anmäl)   20/9 2018
Fångade mitt intresse inledningsvis, men efter det så går det sakta men säkert utför och andra halvan av filmen är inget som imponerar utan trycker ner betyget till en tvåa.
Bumbi78 (Anmäl)   6/9 2018
En remake som hade blivit bättre om de skippat det tunga artilleriet av effekter. Trots det ett kompetent hantverk även om första halvan är betydligt bättre än andra. Bortslösad cameo btw.
Hanness (Anmäl)   8/4 2018
Trams!