Flesh for the Beast

Originaltitel: Flesh for the Beast
Regissör:Terry West
Utgivningsår:2003

Om Flesh for the Beast:

En grupp spökforskare får i uppdrag att undersöka ett hus. Men är det verkligen vad deras uppdragsgivare vill?
Se filmen på Headweb

Jane Scarlett, Sergio Jones, Clark Beasley Jr, Jim Coope, David Runco, Ruby Larocca, Caroline Hoermann

Terry West

Skräck, Fantasy

Diskussioner om Flesh for the Beast  (0 diskussioner)
Kommentarer om Flesh for the Beast (8 st)
Robkiller (Anmäl)   00:38 17/1
Egentligen riktigt dålig, med risiga skådepelare och kassa effekter, men samtidigt är den underhållande och håller intresset uppe. Nog en av de bättre "personer går till dålig plats och råkar illa ut" filmer jag sett på sistonde.
Docklands (Anmäl)   20/11 2007
Terry West är en riktigt skojig Regissör, man ska tycka om den här sortens filmer annars kan man bara hoppa över det.
Dele (Anmäl)   1/7 2007
Jag ger en svag trea ändå, trots att filmen på ett typiskt sätt exploaterar kvinnokroppen, så finns det mängder av skräckfilmer som är så mycket sämre än detta.
marx (Anmäl)   9/11 2006
hahaha, inte många som sagt något om denna och alla 1or :) såg lite av den och det lilla man såg blev man störd på den, dåliga masker och ljudeffekter som man hört från spel. Bara att läsa filminfon här låter inte ens lite intressant :S nej usch, ibland kan man undra om dem som gör film har för mycket fritid över: resultatet är något sånt här :P
BassWolf (Anmäl)   19/5 2004
usch!!!!!!!!!