Flossie

Originaltitel: Flossie
Regissör:Mac Ahlberg
Utgivningsår:1974

Om Flossie:

Den oskuldsfulla Flossie kommer till Stockholm från en internatskola i Schweiz. Väninnan Eva presenterar Flossie för den stilige ambassadören Jack Archer. De firar natten tillsammans under alltmer upphetsande former, medan alla tre återberättar en rad sexupplevelser för varandra, naturligtvis återgivna som återblickar.

Anita Ericsson, Marie Forså, Jack Frank, Rune Hallberg, Kim Frank, Inger Sundh

Mac Ahlberg

Drama, Vuxenfilm

Sverige
Diskussioner om Flossie  (0 diskussioner)
Kommentarer om Flossie (4 st)
Gordyal (Anmäl)   21:51 18/6
Herreminje! Fantastiskt osmaklig film som lockar fram rysningar och illamående - helfestligt! Med repliker som "Våra tungor besökte varje veck och vrå." och "Med sina läppar lämnade hon mig långt efter utlösningen, och då hade alla spår av den försvunnit." så är det bara att kapitulera. (6-/15)
Raimo_1985 (Anmäl)   30/10 2012
2,5...
Dele (Anmäl)   30/4 2012
Endimensionell och ganska tjatig lättporr som emellanåt lyckas med sin strävan att vara sensuell men också förmedlar en unken känsla av exploatering och gubbsjuka.
Daniel Mott (Anmäl)   6/5 2008
Trodde inte porrfilmer var tillåtna på Filmtipset, men men. Såg den här på en gammal VHS och det var mycket håriga bävrar och lite handling.