Förbjuden zon

Originaltitel: Wired to Kill
Regissör:Francis Schaeffer
Utgivningsår:1986

Om Förbjuden zon:

I en nära framtid efter en viruskatastrof så lever folket i olika zoner där gäng härjar. Ett sådant gäng gör inbrott och misshandalr brutalt Steves familj och dödar sedan mormodern. Då bestämmer sig Steve och vännen Rebecka att ta hämnd med hjälp av roboten Winston.

Titel: Runaway
Originaltitel: Runaway
Regissör: Michael Crichton
År: 1984
Genre: Kriminalare, Thriller, Science Fiction
Runaway

Emily Longstreth, Devin Hoelscher, Merritt Butrick, Frank Collison, Tommy 'Tiny' Lister

Francis Schaeffer

Action, Science Fiction

Booby Trap

Diskussioner om Förbjuden zon  (0 diskussioner)
Kommentarer om Förbjuden zon (3 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   28/1 2014
Detta är klassiskt 80-talsskräp. Fånigt manus, usla skådespelare, taskiga effekter, allt man kan önska sig. Som en påminnelse om att allt inte var bättre förr så funkar den utmärkt, men som underhållning funkar den betydligt sämre.
lordsweden (Anmäl)   27/3 2013
En gammal klassiker! Ett dvd släpp vore crazy!!!
volvo_240 (Anmäl)   7/1 2008
Egentligen en rätt tramsig historia. Men jag gillade den faktiskt. Hade velat se lite av det där viruset å så men emn.