Förhöret

Originaltitel: The Interview
Regissör:Craig Monahan
Utgivningsår:1998

Om Förhöret:

I ett mörkt förhörsrum sitter Eddie. Mittemot honom sitter detektiven John Steel. Desperat letar Eddie efter svar på polisens frågor. Hans enda chans är att säga vad de vill höra. En dödlig katt och råtta lek har fått sin början. Frågan är bara vem som är katt och vem som är råtta.

Titel: De misstänkta
Regissör: Gregory Hoblit
År: 1996
Genre: Drama, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Primal Fear

Hugo Weaving, Tony Martin, Paul Sonkkila, Aaron Jeffery, Michael Caton, Peter McCauley, Glynis Angel, Andrew Bayly

Craig Monahan, Gordon Davie

Drama, Kriminalare, Thriller

Australien
Diskussioner om Förhöret  (0 diskussioner)
Kommentarer om Förhöret (10 st)
Mikka (Anmäl)   20/12 2011
Jag tyckte inte att vare sig Hugo Weaving eller resten av ensemblen gjorde bra ifrån sig här. Det här kunde ha blivit så bra, men når inte fram till mig. Men jag gillar slutscenen.
Gordyal (Anmäl)   21/12 2009
Blir dessvärre mer och mer ointressant ju längre det går. Men lägre än en trea kan jag inte ge den. (7-/15)
JonteL (Anmäl)   23/8 2008
Något för monoton, men i kategorin höna av en fjäder står den sig mycket väl, nära fyra.
mattias.w (Anmäl)   9/4 2008
riktigt bra tycker jag! stark fyra .... någon som har tips på liknande? (bortsett från de misstänkta och polisförhöret, då)
yangbo (Anmäl)   2/9 2007
en mycket bra film! diggar den här typen starkt, hoppas få tag på de andra filmer som liknar denna!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Förhöret