Fresh Meat

Originaltitel: Fresh Meat
Regissör:Danny Mulheron
Utgivningsår:2012

Om Fresh Meat:

Ett dysfunktionellt gäng kriminella tar en medelklassens maori-familj som gisslan men det går inte riktigt som de tänkt sig.
Se filmen på Plejmo

Titel: Kiss Kiss Bang Bang
Originaltitel: Kiss Kiss Bang Bang
Regissör: Shane Black
År: 2005
Genre: Komedi, Kriminalare, Thriller, Mysterium
Kiss Kiss Bang Bang

Temuera Morrison, Kate Elliott, Will Robertson, James Ashcroft, Nicola Kawana, Hannah Tevita, Jack Sergent-Shadbolt, Leand Macadaan, Ralph Hilaga, Kahn West, Richard Knowles, Andrew Foster, Phil Grieve, Thomas Rimmer, Peter Doile

Brad Abraham, Joseph O'Brien

Komedi, Skräck

Nya Zeeland
Diskussioner om Fresh Meat  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fresh Meat (8 st)
bnw (Anmäl)   1/3 2018
Full rulle!
Salot Sar (Anmäl)   6/4 2014
Lite drygt att twisten avslöjas i beskrivningen av filmen. Småkul men tappar fart i mitten, samtidigt är manuset fullkomligt bisarrt, på ett positivt vis, inte minst det maoriska perspektivet. Solomon Morris är f ö en amerikansk seriemördare :)
Waldo Trumbull (Anmäl)   27/1 2014
Udda och riktigt rolig. Bra skådespelare överlag, där Temuera är den som skiner starkast. Det är egentligen en väldigt simpel story, och en väldigt simpel film, men underhållningsvärdet är stort och det kommer man långt med här.
Tepesco (Anmäl)   15/1 2014
Aningen udda och speciell rolig liten film, men det är det som gör den bra.
rikirock (Anmäl)   7/1 2014
Skit film...