Friends with Benefits

Originaltitel: Friends with Benefits
Regissör:Will Gluck
Utgivningsår:2011

Om Friends with Benefits:

Dylan och Jamie inbillar sig att det blir enkelt att lägga till sex till deras kompisförhållande trots det de har sett i romantiska komedier från Hollywood. De upptäcker dock snart att när förhållandet blir fysiskt så leder det till komplikationer...

Titel: No Strings Attached
År: 2010
Genre: Komedi, Romantik
Film nr.: 82067
Easy A
Titel: What's Your Number?
Originaltitel: What's Your Number?
Regissör: Mark Mylod
Regissör: Kevin Smith
År: 2008
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Zack and Miri Make a Porno

Mila Kunis, Justin Timberlake, Woody Harrelson, Patricia Clarkson, Richard Jenkins, Jenna Elfman, Andy Samberg, Bryan Greenberg, Nolan Gould, Emma Stone, Shaun White, Andrew Fleming, Masi Oka, Lili Mirojnick, Angelique Cabral, Christopher T Wood

Will Gluck, Keith Merryman, David A Newman

Komedi, Romantik

Recension Friends with Benefits

- weng-weng sätter betyg 2 och skriver:
Mila Kunis fartiga headhunter i New York hittar Justin Timberlakes mediasuperman och lockar över honom från andra sidan kusten. Han lämnar San Francisco för det nya flashiga jobbet och får henne på köpet – men bara som vänner, allt annat är ju så jobbigt. Till ingens förvåning blir förstås attraktionen snart för stor och efter ett sorts muntligt kontrakt hoppar de i säng både en och två gånger bara...

Recension av Friends with Benefits - Läs hela!

Diskussioner om Friends with Benefits  (0 diskussioner)
Kommentarer om Friends with Benefits (191 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   22/10 2017
Sunken25 (Anmäl)   21/12 2016
Storyn med pappan räddar filmen från dålig till knappt sevärd.
Itake (Anmäl)   6/6 2016
Meh
dafreakish (Anmäl)   28/11 2015
Välcastad film som börjar föga trovärdigt med ett evigt gafflande som aldrig tycks ta slut. Men det tar sig andra halvan när allvaret får ta plats och trots ett aningen lökigt slut på en film med ett ordentligt klyschigt manus kommer den undan med hedern i behåll. En gullig bagatell, varken mer eller mindre. Extra plus för sköna biroller i Jenkins och Harrelson.
amam (Anmäl)   10/9 2015
Snygga människor i polerade miljöer som gör ett smålöjligt "will they or won't they" men allt är förutsägbart och banalt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Friends with Benefits
Se filmen