Fullt hus - igen

Originaltitel: Cheaper by the Dozen 2
Regissör:Adam Shankman
Utgivningsår:2005

Om Fullt hus - igen:

Familjen Baker åker på semester till den stuga de firat flera somrar många år tidigare. Dessutom ska de tävla mot en rivaliserande grannfamilj med 8 barn.

Titel: Dina, mina och våra
Regissör: Robert Vince
År: 2006
Genre: Komedi, Familjefilm
Air Buddies

Steve Martin, Eugene Levy, Bonnie Hunt, Alyson Stoner, Forrest Landis, Morgan York, Liliana Mumy, Jacob Smith, Tom Welling, Piper Perabo, Hilary Duff, Blake Woodruff, Carmen Electra, Jaime King, Kevin G Schmidt, Jonathan Bennett, Taylor Lautner

Sam Harper

Komedi, Familjefilm, Äventyr

Fullt hus 2

Diskussioner om Fullt hus - igen  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fullt hus - igen (70 st)
Barneyk (Anmäl)   16/9 2016
jobbig
Tatty (Anmäl)   28/5 2016
Bra, rolig och knäpp film. Steve Martin är lika bra som alltid!
Krille80 (Anmäl)   23/11 2014
En riktig härlig amerikansk familjekomedi som tack vare att den riktar sig mer mot det vuxnare hållet är mycket bättre än 1:an. Det hjälper såklart att ha två komiska genier i samma film dvs. Steve Martin och Eugene Levy. Deras scener mot varandra är riktigt roliga. Ovanligt nog klarar jag t.o.m. av det smöriga slutet men det är på gränsen. 3+
Valarn (Anmäl)   11/11 2012
I en film utan charm, humor, drama, glädje/sorg; med ett hemskt soundtrack möter vi en Steve Martin som verkar tämligen hög och utflippad. Hade kanske kunnat bli en tvåa om det istället handlade om en familjefar med just drogproblem. Fast. Nej. Den berör mig inte på något sätt. Totalt meningslös.
Docklands (Anmäl)   5/1 2012
Steve Martin förstör allt han medverkar i. Här är allt katastrofalt dåligt till och med utan han. Så det är som att han sänker en Ubåt i en sjö av latrin.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fullt hus - igen