Fullt hus

Originaltitel: Cheaper by the Dozen
Regissör:Shawn Levy
Utgivningsår:2003

Om Fullt hus:

Den stora familjen Baker flyttar från en liten stad i Illinois till en storstad efter att pappan i familjen, Tom Baker, får ett drömjobb som tränare för ett fotbollslag. Under tiden får hans fru sin första bok publicerad, och när hon sedan åker bort för att göra reklam för boken så måste Tom både ta hand om fotbollslaget och sin stora familj...

Titel: Dina, mina och våra
Originaltitel: Cheaper by the Dozen 2
Regissör: Adam Shankman
Genre: Komedi, Familjefilm, Äventyr
Fullt hus - igen

Steve Martin, Bonnie Hunt, Piper Perabo, Tom Welling, Hilary Duff, Kevin G Schmidt, Alyson Stoner, Jacob Smith, Liliana Mumy, Morgan York, Forrest Landis, Blake Woodruff, Brent Kinsman, Shane Kinsman, Ashton Kutcher, Richard Jenkins, Paula Marshall

Sam Harper, Joel Cohen, Alec Sokolow

Komedi, Familjefilm

Recension Fullt hus

- RasmusOrsén sätter betyg 2 och skriver:
Komedi med Steve Martin i huvudrollen. Regisserad av Shawn Levy med ett manus av Sam Harper, Joel Cohen och Alec Sokolow. Baserad på boken med samma namn av bröderna Gilbreth. En hyfsad komedi, men som är mer pinsam än komisk. Tom (Steve Martin) och Kate Baker (Bonnie Hunt) bor i ett hus ute på landet med elva av sina tolv ungar då deras äldsta dotter Nora (Piper Perabo) flyttat hemifrån med sin...

Recension av Fullt hus - Läs hela!

Diskussioner om Fullt hus  (0 diskussioner)
Kommentarer om Fullt hus (163 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   17/10 2017
jobbig
Pillynilly (Anmäl)   4/1 2016
Steve martin, uuuuuusch.
Krille80 (Anmäl)   15/11 2014
Detta är verkligen en film som är till för främst familjer med barn och inte direkt personer i min ålder. De försöker få det att verka som vem som helst kan se den och gilla den men faktum är att detta är en familjefilm och inget annat. Inte Steve Martins starkaste insats direkt.
Tatty (Anmäl)   27/8 2014
Härlig och galen film med Steve Martin. Han är skön i vissa filmer.
Jämte (Anmäl)   20/12 2012
Småmysig/smårolig famlijekomedi om att ha en stor familj. Inget märkvärdigare än så, huset som de bor i är riktigt stort.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Fullt hus