Funny Valentine

Originaltitel: Funny Valentine
Regissör:Jeff Oppenheim
Utgivningsår:2005

Om Funny Valentine:

Josh är en singelkille som extraknäcker som clown och är helt vilsen på datingmarknaden. Hans vänner Tim och Sean erbjuder sig att hjälpa honom genom att sätta en personannons i tidningen och gå igenom svaren tills han har tre finalister att välja mellan. Medan detta pågår träffar han ensamstående mamman Doreen, men han vet inte om han är tillräckligt bra för henne.

Titel: 40 Year-Old Virgin
Originaltitel: The 40 Year Old Virgin
Regissör: Judd Apatow
År: 2005
Genre: Komedi, Romantik
40 Year-Old Virgin

Anthony Michael Hall, Marlo Marron, Ivan Martin, Lord Jamar, Michael J Narvaez, Phillip B Fahey, Jaid Barrymore, Moet Meira, Larry Storch

Jeff Oppenheim

Komedi, Romantik

Diskussioner om Funny Valentine  (0 diskussioner)
Kommentarer om Funny Valentine (1 st)
rutinerad (Anmäl)   21/2 2006
Jag har delade känslor om den här filmen. Den är förutsägbar, men det går inte att undvika i den här genren. Å andra sidan är det en väldigt skön känsla i hur den är filmad och speciellt i huvudkaraktären Josh. Han känns verklig, speciellt i dialogerna.