G-Force

Originaltitel: G-Force
Regissör:Hoyt Yeatman
Utgivningsår:2009

Om G-Force:

Här får vi träffa en tuff elittränad spionstyrka - bestående av marsvin! De har alla varsin unik begåvning som hjälper dem på vägen; Juarez är militärt tränad, Blaster kan allt om sprängning och Darwin är en teknisk trollkarl när det kommer till spionutrustning. De blir utsatta för en komplott och måste på egen hand rädda jorden från dess undergång.

Titel: Super Roffe
Originaltitel: Super Rhino
Regissör: Nathan Greno
År: 2009
Genre: Komedi, Familjefilm
Super Roffe
Titel: Bolt
Originaltitel: Bolt
Regissör: Byron Howard, Chris Williams (I)
År: 2008
Regissör: Raja Gosnell
År: 2011
Genre: Komedi, Familjefilm, Fantasy
Smurfarna

Bill Nighy, Zach Galifianakis, Kelli Garner, Will Arnett, Niecy Nash, Tyler Patrick Jones, Mini Anden, Piper Mackenzie Harris, Steve Buscemi (röst), Nicolas Cage (röst), Tracy Morgan (röst), Jon Favreau (röst), Penélope Cruz (röst), Sam Rockwell (röst)

Cormac Wibberley, Marianne Wibberley

Komedi, Familjefilm, Action, Äventyr, Fantasy

Recension G-Force

- frienatic sätter betyg 2 och skriver:
Marsvin; keldjur eller råttor med bättre rykte? Nej, om man tror på G-force så är de lurviga försöksdjuren superhjältar i väntan. Fart, flickor och faror (dock ingen Buster Keaton) bjuds det på i detta halvt animerade barnäventyr i 3D, tekniken många anser är framtiden för (bio)film. Filmen går upp i två versioner, en med svenskt tal och en med engelskt originaltal. Som tumregel så rekommenderar...

Recension av G-Force - Läs hela!

Diskussioner om G-Force  (0 diskussioner)
Kommentarer om G-Force (59 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   30/10 2017
Lotso (Anmäl)   18/7 2014
I sin helhet var det en okej film i mitt tycke. Inom Disney standard är det en av deras mer bottennappar utan tvekan! Men jag småflinade åt ett par skämt och marsvinen var någorlunda söta, rösterna passade och jag har svårt att hata Nic Cage, till och med i dåliga filmer så uppskattar jag Nic Cage. Är den värd att se? Inte direkt, men jag ångrar faktiskt inte att jag såg den och var 80 minuters smått underhållning.
Cepe_Snuffis (Anmäl)   2/1 2013
En trea blev det för att jag älskar marsvin. Synd bara att dom inte lade ner mer tid på att göra den lite bättre....
Podpolkovnik (Anmäl)   29/2 2012
Ajajaj...