Gaga: Five Foot Two

Originaltitel: Gaga: Five Foot Two
Regissör:Chris Moukarbel
Utgivningsår:2017

Om Gaga: Five Foot Two:

Dokumentären följer popstjärnan Lady Gaga när hon släpper ett nytt album, förbereder sitt Super Bowl-uppträdande och brottas med fysiska och emotionella svårigheter.

Dokumentär

Diskussioner om Gaga: Five Foot Two  (0 diskussioner)
Kommentarer om Gaga: Five Foot Two (7 st)
haajen (Anmäl)   10:15 21/1
Lite långrandig men en ser ändå klart så något slags intresse väcker ju stjärnan i centrum.
Zipper (Anmäl)   24/11 2018
För ett Gaga-fan som mig är det ju intressant, men vet inte om den ger så mycket till någon annan.
Jaganatha (Anmäl)   6/10 2018
Det intressantaste med denna dokumentär är att få veta hur skadedrabbad huvudpersonen är och se hur många personer hon har omkring sig för att behandla dessa skador. Rena elitidrotten alltså att vara stjärna på musikhimlen, tycks vara budskapet här.
jezebel (Anmäl)   15/3 2018
Producerad av Live Nation. Samma bolag som producerar Lady Gagas turnéer. Detta är med andra ord en renodlad reklamfilm, även om den säkert visar autentiska skeenden. Kul att se hur en popstjärna står och faller med en bräcklig bekräftelse från en omvärld som mer än gärna riktar rampljuset någon annanstans så fort det passar.
Howler19 (Anmäl)   16/1 2018
Det finns få människor på jorden som intresserar mig mindre än Lady Gaga. Såhär i efterhand var det därför ett uppenbart märkligt beslut att se den här dokumentären, men så blev det.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Gaga: Five Foot Two