Game Night

Originaltitel: Game Night
Regissör:John Francis Daley, Jonathan M Goldstein
Utgivningsår:2018

Om Game Night:

En grupp vänner som träffas regelbundet för spelkvällar försöker lösa ett mordmysterium.

Titel: Grannpatrullen
Regissör: Greg Mottola
År: 2016
Genre: Komedi, Action
Keeping Up with the Joneses

Jason Bateman, Rachel McAdams, Kyle Chandler, Billy Magnussen, Sharon Horgan, Lamorne Morris, Kylie Bunbury, Jesse Plemons, Michael C Hall, Danny Huston, Chelsea Peretti, Camille Chen, Zerrick Williams, Joshua Mikel, RF Daley, Jeffrey Wright, Natasha Hall

Mark Perez

Komedi, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Game Night  (0 diskussioner)
Kommentarer om Game Night (41 st)
Körsbär (Anmäl)   23:18 12/1
Inte helt tokig :) Lite usel humor till o från men man får vad man väljer att se för typ av film. Jason Bateman har sin genre och han har några scener där hans ansiktsuttryck får det att fungera. Det vore väl kanske kul att se han göra något nytt, något helt otippat :)
Christofer (Anmäl)   20:53 12/1
Mestadels töntigt, men den hade även sina moments TROTS Jason Bateman.
Olof_Gronlund (Anmäl)   16:18 9/1
Jodå, den fungerar, men väldigt få "roliga" scener där man faktiskt skrattar, allt för dålig nivå på humorn, men smart tänkt film. Man kunde i alla fall se den utan att bli uttråkad, svag 3a.
Tatty (Anmäl)   21:19 5/1
Lagom överdriven kul film som känns lite rörigt men bra, spännande och rolig iallafall! Gillade slutet!
annihilat0r (Anmäl)   19:28 2/1
Tramsig och precis enligt rådande förväntningar. Sov stundtals.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Game Night