Game Night

Originaltitel: Game Night
Regissör:John Francis Daley, Jonathan M Goldstein
Utgivningsår:2018

Om Game Night:

En grupp vänner som träffas regelbundet för spelkvällar försöker lösa ett mordmysterium.

Titel: Grannpatrullen
Regissör: Greg Mottola
År: 2016
Genre: Komedi, Action
Keeping Up with the Joneses

Rachel McAdams, Jason Bateman, Kyle Chandler, Sharon Horgan, Billy Magnussen, Lamorne Morris, Kylie Bunbury, Jesse Plemons, Michael C Hall, Danny Huston, Chelsea Peretti, Camille Chen, Zerrick Williams, Joshua Mikel, RF Daley, Jeffrey Wright

Mark Perez

Komedi, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Game Night  (0 diskussioner)
Kommentarer om Game Night (30 st)
BarryHero (Anmäl)   14:59 26/9
Overraskande bra och rolig. Originell och skicklig cinematografi också. Tappar andra halvan efter en stark inledning men ändå överlag stark trea.
Makta (Anmäl)   12:14 16/9
Effekterna var skrattretande dåliga.. Vilket förmodligen var något de var ute efter! Men bortsett från det så fick man sig många goda skratt även om filmen stundvis var riktigt löjlig.. Men löjlig på ett roligt sätt!
Bomkia (Anmäl)   18:05 4/9
Otroligt osannolik historia, men underhållande på ett relativt skruvat sätt. 3-
the Feber (Anmäl)   11:49 31/8
Finns några sjukt roliga scener, men filmen blir snabbt för löjlig för att kunna ses som bra. Typisk amerikans slapstick.
ekback (Anmäl)   23:33 29/7
Rätt kul :)