Game Night

Originaltitel: Game Night
Regissör:John Francis Daley, Jonathan M Goldstein
Utgivningsår:2018

Om Game Night:

En grupp vänner som träffas regelbundet för spelkvällar försöker lösa ett mordmysterium.

Titel: Keeping Up with the Joneses
Regissör: Akiva Schaffer
År: 2012
Genre: Komedi, Science Fiction
Grannpatrullen

Jason Bateman, Rachel McAdams, Kyle Chandler, Billy Magnussen, Sharon Horgan, Lamorne Morris, Kylie Bunbury, Jesse Plemons, Michael C Hall, Danny Huston, Chelsea Peretti, Camille Chen, Zerrick Williams, Joshua Mikel, RF Daley, Jeffrey Wright, Natasha Hall

Mark Perez

Komedi, Kriminalare, Thriller, Mysterium

Diskussioner om Game Night  (0 diskussioner)
Kommentarer om Game Night (44 st)
vonadel (Anmäl)   02:57 8/3
Hade väntat mig mer av denna. För få roliga eller intressanta scener. De har fått ihop ett gäng helt ok skådisar, men det räcker inte riktigt. 5/10
hakuna (Anmäl)   00:36 20/2
Trodde den skulle va som The Game efter att ha sett trailern så detta kändes mest som ett skämt. Och när man insåg relativt tidigt att det var en dålig komedi var det få stunder som var roliga.
Starlette (Anmäl)   02:07 21/1
Körsbär (Anmäl)   23:18 12/1
Inte helt tokig :) Lite usel humor till o från men man får vad man väljer att se för typ av film. Jason Bateman har sin genre och han har några scener där hans ansiktsuttryck får det att fungera. Det vore väl kanske kul att se han göra något nytt, något helt otippat :)
Christofer (Anmäl)   20:53 12/1
Mestadels töntigt, men den hade även sina moments TROTS Jason Bateman.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Game Night