Gantz: O

Originaltitel: Gantz: O
Regissör:Yasushi Kawamura, Keiichi Saitô
Utgivningsår:2016

Om Gantz: O:

Grupper av nyligen avlidna personer som har återupplivats och utrustats med högteknologiska vapen måste samarbeta för att besegra en monsterarmé i Tokyo och Osaka.

Saori Hayami (röst), Shûichi Ikeda (röst), Yuki Kaji (röst), Daisuke Ono (röst), Masaya Onosaka (röst), Mao Ichimichi (röst), Tomohiro Kaku (röst)

Tsutomu Kuroiwa

Drama, Animerad, Thriller, Skräck, Science Fiction, Fantasy

Japan
Diskussioner om Gantz: O  (0 diskussioner)
Kommentarer om Gantz: O (6 st)
BlueViper (Anmäl)   27/2 2018
Riktigt cool och monstrena är precis så fantasifulla som man förväntar sig. Striderna är snygga och man bryr sig faktiskt om karaktärerna. Dock känns allt som att sitta bakom i ett tv-spel. Väldigt tunnt ändå. Stark tvåa!
Fylle (Anmäl)   3/12 2017
Cool. Inte jättebra kanske men annorlunda och klart sevärd
horvendile (Anmäl)   9/8 2017
Snyggt. Väldigt snyggt. Bra monster. Snygga strider. Filmen kommer väldigt långt på detta, och det räcker för att göra den sevärd. Det blir ändå lite väl långt med strid. Någon form av mer utvecklad story skulle ha hjälpt. Jag är nu inte bekant med bakomliggande material, men det är det nog många som inte är. Se den för snygga monster.
Arvida (Anmäl)   31/3 2017
Helt okej, men man bör nog ha läst delar av mangan för att riktigt kunna hänga med. Filmen börjar lite mitt i hela smeten.
zallaxx (Anmäl)   8/3 2017
Ganska bra film. Över förväntning :) Men du lär ju gilla anime.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Gantz: O