Betyg idag: 1 334 Besökare idag: 5 679

Originaltitel: Georgia Rule
Regissör:Garry Marshall
Utgivningsår:2007

Om Georgia Rule:

En rebellisk och okontrollerbar tonåring släpas med av sin mamma för att tillbringa sommaren hos sin mormor. Hennes resa kommer att leda till att de tre kvinnorna upptäcker begravda familjehemligheter och de kommer att förstå att vad som än händer så kommer aldrig banden att kunna brytas.

Titel: Greta - Surviving Summer
Regissör: Thomas Bezucha
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Välkommen till familjen
Titel: One Last Thing...
Originaltitel: One Last Thing...
Regissör: Alex Steyermark
Regissör: Michael Pressman
År: 1996
Genre: Drama, Romantik
Till Gillian på hennes 37-årsdag

Lindsay Lohan, Felicity Huffman, Jane Fonda, Dermot Mulroney, Garrett Hedlund, Cary Elwes, Laurie Metcalf, Dylan McLaughlin, Zachary Gordon, Chelse Swain, Christine Lakin, Hope Alexander-Willis, Hector Elizondo

Mark Andrus

Drama, Komedi, Romantik

Diskussioner om Georgia Rule  (0 diskussioner)
Kommentarer om Georgia Rule (62 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   23:24 30/10
XJR (Anmäl)   9/8 2016
Oväntat bra för att vara från USA. Många intressanta vändningar och vinklingar, och Lohan och Huffman är bra i sina roller. Man kan se hur konstigt det blir när en snygg tjej (med en historia) dyker upp i den lilla staden och vänder upp och ner på allt. Dock tycker jag slutet för snabbt, enkelt och USA-gulligt. Där hade det lätt kunnat gjorts bättre. Filmen är också lite flaxig i sitt budskap, men en stabil trea vill jag gärna sätta.
Krille80 (Anmäl)   29/11 2015
Jag fastnade framför TV:n med denna film spelandes. Jag kände till den sedan tidigare och hade aktivt undvikit den. Vad jag dock fick uppleva var inte alls vad jag hade trott och jag tyckte faktiskt om delar i den. Speciellt bra är kvinnorollerna och relationen mellan Jane Fondas, Felicity Huffmans och Lindsey Lohans karaktärer. Helt OK.
Astrojacob (Anmäl)   3/10 2015
Bra om mytomaner och övergrepp, en riktigt bra feelbad.
Litsne (Anmäl)   9/8 2015
Bra skådespelarinsatser i en film som handlar om människor med riktiga problem istället för Hollywoodproblem. Jag var på väg att stänga av när jag såg Lindsey Lohan, men hon gör en fantastisk rollprestation.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Georgia Rule