Geostorm

Originaltitel: Geostorm
Regissör:Dean Devlin
Utgivningsår:2017

Om Geostorm:

En man ger sig ut i rymden för att förhindra klimatkontrollerande satelliter från att skapa en storm av episka proportioner. Samtidigt upptäcker hans bror planer på avrättningen av den amerikanska presidenten.

Titel: Deep Impact
Regissör: Roland Emmerich
År: 2009
Genre: Drama, Action, Thriller, Äventyr, Science Fiction
2012

Gerard Butler, Jim Sturgess, Abbie Cornish, Alexandra Maria Lara, Daniel Wu, Eugenio Derbez, Amr Waked, Adepero Oduye, Andy Garcia, Ed Harris, Robert Sheehan, Richard Schiff, Mare Winningham, Zazie Beetz, Talitha Eliana Bateman, Daniella Garcia

Dean Devlin, Paul Guyot

Action, Thriller, Science Fiction

Diskussioner om Geostorm  (0 diskussioner)
Kommentarer om Geostorm (43 st)
Grillo (Anmäl)   19:28 11/9
Egentligen ville jag sätta lägre betyg än så här för den är rätt fånig, men vafan, jag underhölls och mitt förkylda huvud behövde tydligen de uppenbara gråtrunkarna i slutet. Ska snyta mig nu.
Halofreak92swe (Anmäl)   18:14 27/8
Oj vad klyschig haha! Maxad katastrof-film med skön action och okej effekter:) Man får vad man förväntar sig typ.
Asian Dawn (Anmäl)   15:49 24/8
Märklig actionthriller som kryddats med våldsamt överdrivna CGI-effekter. Rätt underhållande i alla fall.
Murvel48 (Anmäl)   21:51 23/8
När jag sökte den här filmen på Filmtipset föreslog rättstavningsprogrammet "getostkräm". Det är egentligen ingen dum beskrivning på en film som sätter nytt världsrekord i antalet nattståndna klyschor per minut. Även helheten var skrattretande värdelös.
Afflicter (Anmäl)   20:13 20/8
Dean Devlin hade ett koncept. Om konceptet var att göra en av världens sämsta filmer kom han skrämmande nära. Gäller det någonting annat har han fallit pladask, missat poolen och trillat ner i en bottenlös avgrund. Den här filmen är så otroligt dum, tråkig och ofantligt dålig att det inte finns en enda detalj man kan säga något positivt om. Precis som man gjorde med ett visst spel på 80-talet borde man gräva ner hela filmen någonstans, helst på en annan planet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Geostorm
Se filmen