Betyg idag: 1 197 Besökare idag: 4 096

Originaltitel: Geostorm
Regissör:Dean Devlin
Utgivningsår:2017

Om Geostorm:

En man ger sig ut i rymden för att förhindra klimatkontrollerande satelliter från att skapa en storm av episka proportioner. Samtidigt upptäcker hans bror planer på avrättningen av den amerikanska presidenten.

Titel: Quantum Apocalypse
Originaltitel: Quantum Apocalypse
Regissör: Justin Jones (I)
År: 2010
Regissör: David Hogan
År: 2011
Genre: Science Fiction
Earth's Final Hours

Gerard Butler, Jim Sturgess, Abbie Cornish, Alexandra Maria Lara, Daniel Wu, Eugenio Derbez, Amr Waked, Adepero Oduye, Andy Garcia, Ed Harris, Robert Sheehan, Richard Schiff, Mare Winningham, Zazie Beetz, Talitha Eliana Bateman, Daniella Garcia

Dean Devlin, Paul Guyot

Action, Thriller, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Geostorm  (0 diskussioner)
Kommentarer om Geostorm (13 st)
PeterTheW (Anmäl)   06:59 21/11
Snark.
Ramza (Anmäl)   09:15 13/11
Hamnar i samma fack som The Core. Fruktansvärt dumt, men jag har ganska kul och finner mig skratta lika mycket åt som med filmen.
Jaganatha (Anmäl)   20:36 11/11
En riktigt stinkande kalkon till actioneffektspektakel! Inte för en sekund känns scenariot om någon sorts konspiration på högsta politiska nivå parat med klimathot och extrema väderskiftningar äkta eller trovärdigt. Trams och klichéer utan minsta tillstymmelse till spänning. Träiga skådespelare i bärande roller och Ed Harris borde ha haft vett att tacka nej till skräpet. Totalsågning alltså och detta är helt klart en av årets sämsta filmer.
vonadel (Anmäl)   10:26 9/11
Denna har fått ganska mycket skit. Lite oförtjänt kan jag väl tycka. Gillar denna genre, och den bör ses på bio för bästa upplevelse. Ok, den är väl inte den bästa i genren. Tyckte det var lite långt mellan "katastrofscenerna" ibland. Och då är jag verkligen inte den som vill ha action hela tiden. Betyder kanske att "mellansekvenserna" hade mer att önska. 6/10
oan (Anmäl)   23:53 8/11
De följer mallen till punkt och pricka. Det blir i slutändan lite av en gäspning, men den var såklart lite kul ibland. Helt klart bättre än den större gäspningen, 2012.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Geostorm