Betyg idag: 1 049 Besökare idag: 4 751

Originaltitel: Geostorm
Regissör:Dean Devlin
Utgivningsår:2017

Om Geostorm:

En man ger sig ut i rymden för att förhindra klimatkontrollerande satelliter från att skapa en storm av episka proportioner. Samtidigt upptäcker hans bror planer på avrättningen av den amerikanska presidenten.

Titel: Independence Day: Återkomsten
Regissör: Rob Cohen
År: 2018
Genre: Action, Thriller
The Hurricane Heist

Gerard Butler, Jim Sturgess, Abbie Cornish, Alexandra Maria Lara, Andy Garcia, Ed Harris, Talitha Eliana Bateman, Zazie Beetz, Daniel Wu, Eugenio Derbez, Amr Waked, Adepero Oduye, Robert Sheehan, David S Lee, Richard Schiff, Mare Winningham

Dean Devlin, Paul Guyot

Action, Thriller, Science Fiction

Diskussioner om Geostorm  (0 diskussioner)
Kommentarer om Geostorm (50 st)
the Feber (Anmäl)   01:18 11/12
Den börjar faktiskt helt okej och ett tag funderar jag på om den inte är bättre än sitt rykte. Ganska snart bevisar filmen att den är sämre än sitt rykte. Allt från storyn, logiken och effekterna är så pinsamt dåliga att jag skäms bakom min kudde.
GrandMaster_E (Anmäl)   23:35 4/12
Kan på sin höjd på några komiska poänger. Hyfsad buildup men gud vad det blir rötet mot slutet. Butler, Harris & Garcia lär dock ha cashat en go lönecheck.
Olof_Gronlund (Anmäl)   01:18 12/11
Tänk er en blandning mellan Armageddon och The Day After Tomorrow, och med urusla effekter och ruskigt dålig dialog och action. Detta är under all kritik i min bok. Man orkade fan knappt se, perfekt film att ha på i bakgrunden.
V70 (Anmäl)   11:31 3/11
Kalkon. Usel kinetik i animeringarna, mediokert skådespeleri, krystad handling, ofrivilligt komisk dialog och Jim Sturgess...
Robodan (Anmäl)   22:19 29/10
Nej. Det måste bli en etta. Efter en hyfsad inledning slaktar de filmen mer och mer. Så slarvigt. Så fult. Så klyschigt! Så ologiskt! Så dåligt!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Geostorm