Betyg idag: 1 043 Besökare idag: 4 224

Originaltitel: Get Out
Regissör:Jordan Peele
Utgivningsår:2017

Om Get Out:

När en ung man besöker sin flickväns familjegods inser han snart att hennes familj har lömska avsikter med sin inbjudan. Till en början tolkar Chris familjens överdrivet tillmötesgående beteende som ett nervöst sätt att hantera dotterns etniskt blandade förhållande. Men en rad märkliga upptäckter under helgen leder honom till en upptäckt han aldrig kunnat föreställa sig.

Titel: Chasing Ghosts: Beyond the Arcade
Originaltitel: Ilo Ilo
Regissör: Anthony Chen
År: 2013
Ilo Ilo

Daniel Kaluuya, Allison Williams, Catherine Keener, Bradley Whitford, Caleb Landry Jones, Marcus Henderson, Betty Gabriel, Lakeith Stanfield, Stephen Root, LilRel Howery, Erika Alexander, John Wilmot, Ashley LeConte Campbell, Julie Ann Doan, Richard Herd

Jordan Peele

Skräck, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Get Out  (0 diskussioner)
Kommentarer om Get Out (44 st)
KimEkberg (Anmäl)   22:17 14/8
gillar den ju egentligen, men det är för mycket hollywood, och tycker den kunde varit mer politisk och mer läskig
Divinitus (Anmäl)   01:24 8/7
Filmens slut är nog det sämsta jag någonsin sett, och då menar jag inte ens på ett "så dåligt att det är roligt" sätt. Det finns ingen spänning och det känns faktiskt som om alla inblandade hade fått nog och bara ville att filmen skulle ta slut så fort som möjligt. Med tanke på hur väldigt "meh" filmen var innan dess så var det väl gott så.
ToddDowney (Anmäl)   12:00 23/6
Efter att ha tänkt på den nu i över en vecka så kan jag inget annat än att sänka mitt betyg. Och då låg betyget redan på en 2:a. De var ett väldigt bra koncept men utförandet var ack så dåligt. Twisten i slutet var väldigt förutsägbart och skrattretande. Dock var dialogen och fotot väldigt bra vilket är skumt med tanke på betyget men tyvärr kunde de inte rädda denna besvikelse till film...
Gubbkepan (Anmäl)   05:19 20/6
Helt klart under förväntan, förstår inte uppståndelsen. En vanlig b-skräckis
S_Griffon (Anmäl)   20:23 18/6
Förvånansvärt bra skådisar.