Getting Out

Originaltitel: Getting Out
Regissör:John Korty
Utgivningsår:1994

Om Getting Out:

Arlene kommer ut från fängelset efter åtta år. Hon vill börja ett nytt liv tillsammans med sin son som togs ifrån henne strax efter han föddes. Men det visar sig inte vara så enkelt som hon trott... Starkt drama gjort för TV.

Rebecca De Mornay, Ellen Burstyn, Robert Knepper, Carole Mitchell-Leon, Richard Jenkins, Tandy Cronyn, Norm Skaggs

Eugene Corr, Ruth Shapiro

Drama

Diskussioner om Getting Out  (0 diskussioner)
Kommentarer om Getting Out (6 st)
KyLLo (Anmäl)   16/12 2017
Rebecca De Mornay glänser och verkar älska såna här roller där hon får spela desperat och impulsiv. Hon tycks inte heller ha några bekymmer med den här kraftfulla sydstatsdialekten. I övrigt en tv-film av det bättre slaget.
Kiamal (Anmäl)   28/3 2005
Håller 100% med Östpackarn. " jobbigt överdramatiskt utan att gå in på djupet."
Linda81 (Anmäl)   10/3 2005
Rebecca De Mornay visar en fantastisk talang - man plågas med henne i rollen som Arlene. Manuset kunde man kanske önskat mer därom, men De Mornay lyfter det och ger filmen klart godkänt.
Östpackarn (Anmäl)   12/2 2005
jobbigt överdramatiskt utan att gå in på djupet.. men rebecca funkar bra.
Floop (Anmäl)   12/2 2005
fy fan va ångestfyllt...