Ghost Rider

Originaltitel: Ghost Rider
Regissör:Mark Steven Johnson
Utgivningsår:2007

Om Ghost Rider:

Johnny Blaze, en motorcykelstuntman, tvingas sälja sin själ till de mörka makterna för att rädda sin far. Men priset Blaze får betala är att han förvandlas om nätterna till en glödande demon som tar ut all sin hämnd och ilska på skurkar.

Titel: Drive Angry
Regissör: Roel Reiné
År: 2013
Genre: Western, Fantasy
Dead in Tombstone

Nicolas Cage, Eva Mendes, Arthur Angel, Wes Bentley, Laurence Breuls, Peter Callan, Sam Elliott, Peter Fonda, Donal Logue

Mark Steven Johnson, Shane Salerno

Action, Thriller, Fantasy

Recension Ghost Rider

- Pebosjan sätter betyg 2 och skriver:
Få kvinnor kan få mina ben mjuka som gummi, men Eva Mendes är en av dem. Precis som Kate Beckinsale är den stora orsaken att jag har sett "Pearl Harbour" mer än fem gånger, så är Eva Mendes en kvinna som kan upprätthålla en films ära med endast sin blotta närvaro. Detta är fallet med "Ghost Rider". Eva Mendes är vacker att skåda, men där slutar i alla fall nästan allt det roliga..... "Ghost Rider"...

Recension av Ghost Rider - Läs hela!

Med i listor: Superhjältar
Diskussioner om Ghost Rider  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ghost Rider (488 st)
Filmfantast86 (Anmäl)   21/10 2017
WoodWoman (Anmäl)   20/2 2015
En av dom samsta filmerna jag sett!
Krille80 (Anmäl)   9/12 2014
Jag var verkligen på perfekt humör för en film av denna sort när jag såg den. Jag brydde mig inte om de ibland löjliga dialogen eller mindre bra skådisarna utan jag lät mig bara uppslukas av filmens lekfullhet, de sköna specialeffekterna, vackra Eva Mendez och troligtvis den coolaste superhjälten av de alla, Ghost Rider.
sublim (Anmäl)   27/8 2014
Det är inte direkt bra, men inte alls så illa som en film värd en etta i betyg är. Ok mytologi, Cage är som vanligt och specialeffekterna rätt snygga. Inget man ser två ggr dock.
Bullen84a (Anmäl)   22/8 2014
Bra effekter