Ghostbusters

Originaltitel: Ghostbusters
Regissör:Paul Feig
Utgivningsår:2016

Om Ghostbusters:

Erin Gilbert och Abby Bergman är ett författarpar som skriver en bok om att spöken finns i verkligheten. Några år senare får Gilbert ett prestigefyllt lärarjobb på Columbia University, men hennes bok dyker upp och hon blir utskrattad av akademin. Gilbert återförenas med Bergman och andra när spöken invaderar Manhattan och teamet måste rädda världen.

Titel: Ghostbusters – spökligan
År: 2013
Genre: Komedi, Romantik
Film nr.: 102019
Austenland

Kristen Wiig, Melissa McCarthy, Kate McKinnon, Leslie Jones, Chris Hemsworth, Neil Casey, Andy Garcia, Cecily Strong, Charles Dance, Michael K Williams, Matt Walsh, Ed Begley Jr, Steve Higgins, Michael McDonald, Karan Soni, Zach Woods, Bill Murray

Katie Dippold, Paul Feig

Komedi, Action, Science Fiction, Fantasy

Ghostbusters: Answer the Call, Ghostbusters 3, Untitled Ghostbusters Reboot, Ghostbusters: Answer the Call

Australien, USA
Diskussioner om Ghostbusters  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ghostbusters (120 st)
Stan (Anmäl)   17/12 2018
enerverande som få. krystat, humorlös och man använder Bill Murray's cameo på ett förnedrande sätt. Usch
vonadel (Anmäl)   24/11 2018
Nah, tycker inte denna gav nåt. Saknar charmen som originalet hade. Det bästa var nästan cameo-inslagen. 4/10
picklessmulan (Anmäl)   12/11 2018
Bättre än väntat.
Raimo_1985 (Anmäl)   14/8 2018
Ganska rolig ibland, och ibland inte ett dugg rolig. Lite svårt det här med Ghostbusters för mig, för jag har inget fan av den första filmen heller och de efter den första vet jag inte om jag sett. Jag ser nu att jag sett andra filmer av den här regissören som jag gillar. Man kanske ska ta och se allt då, haha.
deftune (Anmäl)   4/8 2018
Tycker den var bra o rolig. Visst lite off timing ibland men vafan så länge man går in med låga förväntningar så :)
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ghostbusters