Ghostbusters

Originaltitel: Ghostbusters
Regissör:Paul Feig
Utgivningsår:2016

Om Ghostbusters:

Erin Gilbert och Abby Bergman är ett författarpar som skriver en bok om att spöken finns i verkligheten. Några år senare får Gilbert ett prestigefyllt lärarjobb på Columbia University, men hennes bok dyker upp och hon blir utskrattad av akademin. Gilbert återförenas med Bergman och andra när spöken invaderar Manhattan och teamet måste rädda världen.

Titel: Ghostbusters – spökligan
Regissör: Lucky McKee
År: 2005
Genre: Thriller, Skräck
Masters of Horror - Sick Girl

Kristen Wiig, Melissa McCarthy, Kate McKinnon, Leslie Jones, Chris Hemsworth, Neil Casey, Andy Garcia, Cecily Strong, Charles Dance, Michael K Williams, Matt Walsh, Ed Begley Jr, Steve Higgins, Michael McDonald, Karan Soni, Zach Woods, Bill Murray

Katie Dippold, Paul Feig

Komedi, Action, Science Fiction, Fantasy

Ghostbusters: Answer the Call, Ghostbusters 3, Untitled Ghostbusters Reboot, Ghostbusters: Answer the Call

Australien, USA
Diskussioner om Ghostbusters  (0 diskussioner)
Kommentarer om Ghostbusters (117 st)
Raimo_1985 (Anmäl)   12:25 14/8
Ganska rolig ibland, och ibland inte ett dugg rolig. Lite svårt det här med Ghostbusters för mig, för jag har inget fan av den första filmen heller och de efter den första vet jag inte om jag sett. Jag ser nu att jag sett andra filmer av den här regissören som jag gillar. Man kanske ska ta och se allt då, haha.
deftune (Anmäl)   10:13 4/8
Tycker den var bra o rolig. Visst lite off timing ibland men vafan så länge man går in med låga förväntningar så :)
matti_jaaaro (Anmäl)   16:22 29/7
Skulle till att ge den en 3:a för den var väl inte värre än nåt annat liksom, tror jag skulle gett originalet en trea idag om jag såg den som vuxen, men så insåg jag att jag inte kommer ihåg en enda scen trots att jag såg det för ett par månder sen.
HerrNenne (Anmäl)   00:31 4/7
Det här var ju faktiskt riktigt kul. Gillar speciellt första halvan. Många blinkningar fungerar. Först när det blir action och massa effekter som det blir lite tråkigt.
Murvel48 (Anmäl)   20:45 26/5
Ett humorbefriat bottennapp med värdelös dialog och usla skådisar. Beklämmande!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Ghostbusters