Girl Walks Into a Bar

Originaltitel: Girl Walks Into a Bar
Regissör:Sebastian Gutierrez
Utgivningsår:2011

Om Girl Walks Into a Bar :

Filmen följer en grupp främlingar i berättelser som äger rum i tio olika barer under en kväll i Los Angeles.

Titel: Big City Blues
Regissör: Jim Jarmusch
År: 1986
Genre: Komedi
Coffee and Cigarettes

Carla Gugino, Josh Hartnett, Danny DeVito, Rosario Dawson, Emmanuelle Chriqui, Zachary Quinto, Aaron Tveit, Amber Valletta, Robert Forster, Michelle Ryan, Gil Bellows, Xander Berkeley, Alexis Bledel, Lauren Lee Smith

Sebastian Gutierrez

Drama, Komedi, Fantasy

Diskussioner om Girl Walks Into a Bar  (0 diskussioner)
Kommentarer om Girl Walks Into a Bar (21 st)
Barneyk (Anmäl)   12/3 2016
Bitvis gillar jag vad man försöker göra men utförandet är helt enkelt alldeles för dåligt.
Ghostface (Anmäl)   23/8 2014
Ett bra men väl använt koncept i en film som höjer sig under filmens gång. Ojämn är den men ballar aldrig ur totalt. Betyget blir svagt.
joakimfischer (Anmäl)   20/12 2012
Skön slutscen :) några riktigt bra scener faktiskt där man vill ha mer... men får inte fram charmen riktigt som man vill ha på denna typ av film. Bryr sig inte riktigt om karraktärerna
Waldo Trumbull (Anmäl)   13/12 2012
Mycket dialog som stundtals är lite underfundig, men inte mycket mer. Trots detta så har filmen en lite cool stämning, vilket gör att man aldrig blir uttråkad. Men riktigt bra blir det aldrig.
Grillo (Anmäl)   10/11 2012
Rätt så kul att sitta och lyssna på (för det hade nästan lika gärna kunnat vara en radiopjäs), men eftersom det inte verkar finnas någon röd tråd genom filmen så känns det hela till slut rätt meningslöst. Ändå kul när folk vågar göra nåt unikt nuförtiden.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Girl Walks Into a Bar