Girls Trip

Originaltitel: Girls Trip
Regissör:Malcolm D Lee
Utgivningsår:2017

Om Girls Trip:

Historien följer fyra vänner som reser till New Orleans för den årliga Essence-festivalen och bland vilda fester och heta romanser stärks deras systerskap.

Titel: Baksmällan
Originaltitel: Blockers
Regissör: Kay Cannon
År: 2018
Blockers

Regina Hall, Queen Latifah, Jada Pinkett Smith, Tiffany Haddish, Larenz Tate, Mike Colter, Kate Walsh, Kofi Siriboe, Lara Grice, Deborah Ayorinde, Tonea Stewart, Ricky Wayne, Shrey Neil, Donna Biscoe, Robert Miano, Aadyn Encalarde, Cayden Williams

Kenya Barris, Tracy Oliver

Komedi

Girl Trip

USA, Kanada
Diskussioner om Girls Trip  (0 diskussioner)
Kommentarer om Girls Trip (10 st)
Robkiller (Anmäl)   22:12 20/7
Vilken dynga
haajen (Anmäl)   16/12 2018
Bjuder på en del skratt men i övrigt är det inte speciellt minnesvärt.
dafreakish (Anmäl)   15/8 2018
Den här filmen är rolig, skrikig, flamsig och med spretigt manus. Den lämnar helt enkelt en hel del att önska. Men med genombrottet Haddish i storform så får den ändå en tvåa i betyg.
Barneyk (Anmäl)   6/11 2017
Ganska exakt vad man förväntar sig. Jag gillar ändå att den är såpass vulgär som den är och att det finns en kvinnlig blick som ändå känns lite kul att se. Men det är normativt och trista stereotypa skämt osv osv osv. Så inte alls bra. Men ändå.
Sture Stenhög (Anmäl)   19/10 2017
Det fanns nog aldrig någon realistisk chans att jag skulle gilla det här, så jag får vara glad för att jag inte hatade den. Huvudpersonerna till trots så är det i princip en vanlig fantasilös grabbkomedi, men de riktigt bedrövliga sekvenserna är iaf begränsade i antal, och här och var lyckas den åtminstone vara lite kul. Den största styrkan ligger i att huvudrollsinnehavarna har så bra kemi tillsammans, och att de verkligen känns trovärdiga som ett kompisgäng med en lång historia i bagaget. Tyvärr är det svårt att inte bli lite spyfärdig framåt slutet dock, där blir det högtravande tal och en allmän uppvisning i hur man knyter ihop en säck så osmidigt som möjligt. Den är alltså inget vidare, men den kunde vara sämre
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Girls Trip