Glada hälsningar från Missångerträsk

Originaltitel: Glada hälsningar från Missångerträsk
Regissör:Lisa Siwe
Utgivningsår:2015

Om Glada hälsningar från Missångerträsk:

Nadja är singel i storstan medan systern Lotta bildat familj i Norrland och skaffat massa barn. Men även för Nadja tickar den biologiska klockan och snart är hon beredd att göra nästan vad som helst för att få adoptera ett barn. När adoptionsreglerna plötsligt ändras har hon 30 dagar på sig att hitta en partner att gifta sig med. I stan är det hopplöst att hitta någon som vill ställa upp på så kort varsel. Men i Norrland kanske?
Se filmen på Plejmo

År: 2013
Genre: Drama, Thriller, Skräck
Film nr.: 102094
The Haunting in Connecticut 2: Ghosts of Georgia

Martina Haag, Ola Rapace, Bert-Åke Varg, Eva Fritjofson, Henrik Norlén, Sofia Ledarp, Lars Henrik Blind, Nik Märak, Dag Malmberg, Sofia Rönnegård, Elisabeth Wernesjö, Sannamari Patjas, Rafael Pettersson, Maj Doris Rimpi, Maxida Märak

Martina Haag, Vasa

Komedi

Sverige
Diskussioner om Glada hälsningar från Missångerträsk  (0 diskussioner)
Kommentarer om Glada hälsningar från Missångerträsk (16 st)
Muhammed (Anmäl)   28/10 2017
Det där duger inte. Styltigt med helt fel kvinnlig skådespelare, om hon nu är det?
wiberga (Anmäl)   2/11 2016
Rätt fånig men kul ändå, passar som avslappnad inte-tänka-film.
Ajax Swan (Anmäl)   29/8 2016
Den här filmen har man sett 10 gånger i amerikansk tappning, men den håller upp hyfsat ändå. Samspelet Haag Rapace funkar utmärkt, och birollerna med Varg i spetsen berikar. Det tröttsamma slutet med svek och tillbakahitt blir dock alldeles för klyschigt. 3:a(6/10)
yrkeschaufföre (Anmäl)   24/8 2016
Fruktansvärt förutsägbar men om den varit amerikansk hade jag inte regerat över det så den får ett godkänt betyg! Min största invändning är tillfället när de tvunget måste röka.
foppa99 (Anmäl)   29/7 2016
Tyvärr. Inte Helt usel.. Men tillräckligt för en 1a
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Glada hälsningar från Missångerträsk