Betyg idag: 1 060 Besökare idag: 5 895

Originaltitel: The Cloverfield Paradox
Regissör:Julius Onah
Utgivningsår:2018

Om The Cloverfield Paradox:

Ett internationellt team astronauter som arbetar tillsammans för att lösa Jordens desperata energikris försöker sig på ett unikt experiment. Det skrämmande och förvirrande resultatet hotar deras liv – och hela vår existens.

Titel: Life
Originaltitel: Life
Regissör: Daniel Espinosa
År: 2017
Genre: Thriller, Skräck, Science Fiction
Life

Gugu Mbatha-Raw, David Oyelowo, Daniel Brühl, John Ortiz, Chris O'Dowd, Aksel Hennie, Zhang Ziyi, Elizabeth Debicki, Roger Davies, Clover Nee, Donal Logue, Jordan Rivera, Michael Stokes III, Celeste Clark, Nathan Oliver, Greg Grunberg (röst)

Oren Uziel

Thriller, Skräck, Science Fiction, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om The Cloverfield Paradox  (0 diskussioner)
Kommentarer om The Cloverfield Paradox (26 st)
Grillo (Anmäl)   19:53 19/2
Varför förstöra en så bra inledning och koncept med dravel? Jag anade kopplingen till Cloverfield men brydde mig inte filmen igenom men istället för att göra nåt i stil med Sunshine eller Interstellar blir det bara dumt i slutändan...
the Feber (Anmäl)   17:25 19/2
Oj! Rörigt, slarvigt och korkat! Verkligen synd att man sänker Cloverfieldmärket på det här sättet! Vad tänkte man på? Hela pov från jorden är totalt meningslös! Som så mycket annat i den här filmen. En riktig besvikelse :(
Starkbröl (Anmäl)   11:55 17/2
Som vanligt i Hollywood nuförtiden är det synd att ett bra hantverk slösas bort på idiotiska manus och idéer. Ingen logik finns runt de händelser som förekommer i filmen utan det är en dröse "läskiga grejer" av blandat ursprung som kastas in. Tyvärr, för den börjar ganska bra, lyckas skapa en stämning, och är fin visuellt.
Asian Dawn (Anmäl)   20:07 16/2
Inte mycket till skräck, men rätt kul och några definitivt udda scener.
Caligari (Anmäl)   11:25 12/2
Väldigt expositionstung till en början men inte alls så dålig som sitt rykte. Många oförutsägbara element. Stark tvåa.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till The Cloverfield Paradox