Going in Style

Originaltitel: Going in Style
Regissör:Zach Braff
Utgivningsår:2017

Om Going in Style:

En remake på "Seniorligan" från 1979 som handlar om tre pensionärer som planerar att råna den bank som de anser vara orsaken till deras fattigdom.

Titel: Myntkuppen
Regissör: Michael Radford
År: 2007
Genre: Drama, Kriminalare
Flawless

Michael Caine, Morgan Freeman, Alan Arkin, Matt Dillon, Ann-Margret, Christopher Lloyd, John Ortiz, Joey King, Maria Dizzia, Peter Serafinowicz, Kenan Thompson, Josh Pais, Ashley Aufderheide, Seth Barrish, Siobhan Fallon

Theodore Melfi

Komedi, Kriminalare

Filmnummer: 119018
Diskussioner om Going in Style  (0 diskussioner)
Kommentarer om Going in Style (29 st)
InzZzomnia (Anmäl)   23:34 15/5
Man vet handlingen från start till slut men den fångar ändå mitt intresse hela tiden och det hör inte till vanligheterna. Jag kan faktiskt inte hitta något att hänga upp mig på som skulle dra ner betyget under medel. Välgenomförd feelgood-rulle med en lysande uppsättning skådisar.
deftune (Anmäl)   09:57 18/2
Asså det gör ont att sätta en tvåa på dessa skådisar men detta var en riktigt oinspirerad produktion.
Björkman (Anmäl)   17/7 2018
Välkomponerad liten rånmysrulle med legendarisk rollbesättning i flera roller (bara att ha Christopher Lloyd i en småsenil biroll är guld). Stabil trea.
annihilat0r (Anmäl)   29/4 2018
En putslustig film för en målgrupp som bäst definieras som "de absolut äldsta tittarna som fortfarande är kapabla att förstå vad en film är".
smichael (Anmäl)   12/4 2018
Mysig film.