Once Upon a Time in Venice

Originaltitel: Once Upon a Time in Venice
Regissör:Mark Cullen
Utgivningsår:2017

Om Once Upon a Time in Venice:

En detektiv i Los Angeles tvingas söka upp det hänsynslösa gäng som stulit hans hund.

Bruce Willis, John Goodman, Jason Momoa, Famke Janssen, Kal Penn, Elisabeth Röhm, Billy Gardell, Wood Harris, Thomas Middleditch, Emily Robinson, Stephanie Sigman, Adrian Martinez, Ken Davitian, Victor Ortiz, Adam Goldberg, Christopher McDonald

Mark Cullen, Robb Cullen

Komedi, Action, Thriller

Filmnummer: 120214
Diskussioner om Once Upon a Time in Venice  (0 diskussioner)
Kommentarer om Once Upon a Time in Venice (12 st)
92axha10 (Anmäl)   23:48 19/6
Tror aldrig jag sett Bruce Willis så ointresserad. Usel rätt igenom. Det finns inget av kvalitet här. Undvik.
fridenpaden (Anmäl)   31/3 2018
Som en sämre Keanu-film. Willis är med i mycket skräp mot en bunt pengar.
HerrNenne (Anmäl)   26/2 2018
Tycker det här var överraskande roligt och efter ett tag så sätter sig tempot lite bra också.
Bumbi78 (Anmäl)   8/2 2018
Om nån skulle sagt att Willis och Goodman var med i sån här skit för ett x antal år sedan hade jag inte trott på det. Det är dock underhållande skit med bra fart. Det får väl anses positivt att Willis faktiskt har huvudrollen och inte cashar in på en lite biroll medans hans nuna täcker hela omslaget.
wasteoftime (Anmäl)   8/2 2018
Det börjar minst sagt bli tröttsamt med alla dessa Bruce Willis-rullar som inte har något annat som premiss än att just Bruce Willis är med i filmen. Visst, jag gillar honom, men någon måtta får det ju vara. Och som sidekick får han en trött John Goodman. Nej tack. 2.0 på SH-skalan.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Once Upon a Time in Venice