Gringo

Originaltitel: Gringo
Regissör:Nash Edgerton
Utgivningsår:2018

Om Gringo:

I de farligaste delarna av Mexiko finner sig den blygsamme affärsmannen Harold grundlurad av sina chefer Elaine och Richard och omringad av både knarkkungar och legosoldater. När han passerat gränsen mellan laglydig medborgare och efterlyst brottsling framträder en överlevnadsinstinkt hos Harold som inte synts på ytan.

Titel: Search Party
Originaltitel: Search Party
Regissör: Scot Armstrong
År: 2014
Genre: Komedi
Search Party

David Oyelowo, Charlize Theron, Joel Edgerton, Amanda Seyfried, Sharlto Copley, Yul Vazquez, Thandie Newton, Harry Treadaway, Alan Ruck, Kenneth Choi, Carlos Corona, Hernán Mendoza, Diego Cataño, Rodrigo Corea, Paris Jackson, Melonie Diaz, Theo Taplitz

Anthony Tambakis, Matthew Stone

Komedi, Action, Kriminalare

Australien, USA
Diskussioner om Gringo  (0 diskussioner)
Kommentarer om Gringo (7 st)
Christofer (Anmäl)   12:15 13/5
Fullständigt ointressant på alla plan.
WillyV (Anmäl)   11:27 2/5
Underhållande, om än inte så särskilt originell.
Murvel48 (Anmäl)   19:42 20/4
Charlize Theron var bra men i stort var det en riktig skitfilm.
erosagape (Anmäl)   27/9 2018
Lite mer än bara rätt underhållande, bara det att ha den skådisen som gringo är strålande.
Ghostface (Anmäl)   7/8 2018
Underhållande och lättsam, möjligen lite tunn på något vis men en film som är det den är. Charlize Theron stjäl sina scener.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Gringo