Into the Grizzly Maze

Originaltitel: Into the Grizzly Maze
Regissör:David Hackl
Utgivningsår:2015

Om Into the Grizzly Maze:

Två bröder återförenas vid deras barndomshem i Alaskas vildmark. De ger sig ut på en vandring men finner sig snart förföljda av en blodtörstig grisslybjörn.

Titel: Backcountry
Regissör: John Whitesell
År: 1993
Genre: Drama, Komedi
Vad pojkar vill ha

James Marsden, Thomas Jane, Piper Perabo, Billy Bob Thornton, Scott Glenn, Adam Beach, Michaela McManus, Patrick Sabongui, Luisa D'Oliveira, Reese Alexander, Kelly Curran, Sean O Roberts, Seth Isaac Johnson, Carson Reaume, Sarah Desjardins

Guy Moshe, JR Reher

Action, Thriller, Skräck

USA, Kanada
Diskussioner om Into the Grizzly Maze  (0 diskussioner)
Kommentarer om Into the Grizzly Maze (24 st)
dudson (Anmäl)   09:12 22/4
Jävlars vilken köttig björn. Sen enormt läckra naturlandskap filmen utspelar sig i. Stark 2a.
KyLLo (Anmäl)   25/10 2016
Standardskräck. Men förra gången jag såg en film i genren var det inte just en björn som var blodtörstig. Till skillnad mot många andra här tycker jag att det är ganska snyggt gjort i jämförelse med andra b-skräckisar. Emellanåt är björnen rätt komisk när den ständigt ångar på som ett lok. Jag saknar någonting som får filmen att sticka ut.
Solidus (Anmäl)   23/6 2016
Vackert foto över amerikansk skog och duktiga skådespelare. Det märks att "Jaws" har inspirerat regissören, men tyvärr blir det inte lika mästerligt. Jag uppskattar att filmteamet har använts sig av en en riktig björn, men nallen blir aldrig så obehaglig som filmen önskar. För det mesta är det en gullig jättebjörn som knallar runt i skogen med pålagda ljudeffekter, men mot slutet blir björnen den best som filmen vill måla den till. Mannen bakom filmen är tyvärr skyldig till den usla "Saw V", men detta är ett steg mot förbättring i regissörens karriär. Helt ok, varken mer eller mindre.
Mr_v (Anmäl)   21/6 2016
Tycker den funkade fint som vildmarksthriller av b-snitt. Logom mix av schyssta vyer, ost och björnraffel.
Zok (Anmäl)   19/3 2016
Funkar rätt bra faktiskt. Även om vissa scener med björnen kunde ha varit bättre.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Into the Grizzly Maze