Betyg idag: 1 001 Besökare idag: 5 531

Originaltitel: Guardians of the Galaxy Vol. 2
Regissör:James Gunn (II)
Utgivningsår:2017

Om Guardians of the Galaxy Vol. 2:

Alla i Guardiansgänget är tillbaka och nu gäller det att nysta upp mysteriet med Peter Quills föräldrar, vilka var de?

Titel: Guardians of the Galaxy
Originaltitel: Guardians of the Galaxy
Regissör: James Gunn (II)
År: 2014
Regissör: Tim Miller
År: 2016
Genre: Komedi, Action, Science Fiction, Fantasy
Deadpool

Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Michael Rooker, Karen Gillan, Pom Klementieff, Sylvester Stallone, Kurt Russell, Elizabeth Debicki, Chris Sullivan, Sean Gunn, Tommy Flanagan, Laura Haddock, Vin Diesel (röst), Bradley Cooper (röst)

James Gunn (II)

Action, Äventyr, Science Fiction

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu, Medlemmarnas senast betygsatta nya filmer
Diskussioner om Guardians of the Galaxy Vol. 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Guardians of the Galaxy Vol. 2 (41 st)
BarryHero (Anmäl)   20:31 25/5
Tycker denna var battre an ettan som hade lite for mycket action, speciellt mot slutet. Denna hade dessutom en battre Groot. Maste saga att jag gillar dessa karaktarer valdigt mycket. Var en kul upplevelse!
fattyfinger (Anmäl)   22:07 22/5
Tyckte att första filmen var något överskattad och dryg. Hade rätt dålig inställning till den här. Men fy fan, jag fick så jag teg. Riktigt underhållande.
best_jeppe (Anmäl)   23:31 20/5
Helt okej film men otroligt förutsägbar. Har man sett lite filmer och i synnerhet några sci-fi filmer så är den väldigt förutsägbar och ganska slätstruken. Väldigt by-the-numbers för den här typen av film. Ljummen 3a.
Zipper (Anmäl)   23:35 19/5
Bra soundtrack och Groot är en scene stealer som vanligt, men storyn är väl inget vidare. Tyckte hela grejen med Kurt Russell var dåligt genomtänkt.
RadiatorPorch (Anmäl)   23:04 17/5
Skyhöga toppar blandas med avgrundsdjupa dalar i den största besvikelsen sedan Jurrassic World. Misslyckas att engagera, huvudsakligen på grund av att filmen tar sig på såpass lite allvar att det inte finns en enda sekund av oro från egen sida å karaktärernas vägnar under filmens 136 minuter. När den väl skiner, som i flera av utbytena med Drax, samt slutskedet, så skiner den starkt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Guardians of the Galaxy Vol. 2