Guardians of the Galaxy Vol. 2

Originaltitel: Guardians of the Galaxy Vol. 2
Regissör:James Gunn (II)
Utgivningsår:2017

Om Guardians of the Galaxy Vol. 2:

Alla i Guardiansgänget är tillbaka och nu gäller det att nysta upp mysteriet med Peter Quills föräldrar, vilka var de?

Titel: Guardians of the Galaxy
Originaltitel: Guardians of the Galaxy
Regissör: James Gunn (II)
År: 2014
År: 2016
Genre: Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Film nr.: 120389
Rogue One: A Star Wars Story

Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Michael Rooker, Karen Gillan, Pom Klementieff, Sylvester Stallone, Kurt Russell, Elizabeth Debicki, Chris Sullivan, Sean Gunn, Tommy Flanagan, Laura Haddock, Vin Diesel (röst), Bradley Cooper (röst)

James Gunn (II)

Action, Äventyr, Science Fiction

Diskussioner om Guardians of the Galaxy Vol. 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Guardians of the Galaxy Vol. 2 (46 st)
the Feber (Anmäl)   23:45 26/6
Hur skön som helst! Karaktärerna bär den här filmen som ständigt underhåller. Visst, den är inte lika skarp som första filmen, storyn är rätt så tunn och man tar i med effekter så man skiter på sig. Men man har glimten i ögat och ett jäkla tempo ända in i målet. Och massor av fanservice.
linkan1982 (Anmäl)   00:54 25/6
Helt otroligt rolig film. Jag skrattade så jag grät =D Vissa scener var så otroligt grymt roliga även fast de kanske egentligen inte var så himla kul =D
svantehak (Anmäl)   14:50 13/6
En femma i filmtipsetbetyg!? Nej nej nej! lite rolig ibland. Men märker att filmen försöker vara rolig hela tiden och ibland känns det bara framtvingat. Dessutom är slutstriden så jävla långtråkig!
karlmats (Anmäl)   22:03 11/6
Jag tokgillade första filmen och som vanligt med uppföljare går man ju in med milda förväntningar. Dock får jag lite samma känsla här som med nya Jurassic Park, de verkar ha haft väldigt roligt när de gjorde den och bara jag i biostolen klarar av att stänga av vissa delar av hjärnan så smittar den glädjen av sig på mig också. Christ Pratt är kanske en sån skådis helt enkelt. Den här världen är underbar, det är så färgglatt och fint med alla möjliga folk och fän och i sin genre så sticker de här två filmerna ut. Den första var bättre, men här får man mer av samma utan att det känns gammalt. Till och med baby Groot lyckas vara en bra karaktär, det trodde jag verkligen inte på förhand. Kul med Stallone, Russel och The Hoff också, vilket 80-tals potpurri vi får se. 4an är relativt svag, men jag skäms inte för att sätta den.
yrkeschaufföre (Anmäl)   20:28 8/6
SÅ, nu har jag sett om ettan och sedan den här igen. Den här är bättre än ettan. Tyvärr är huvudhistorien bara tråkig men bihandlingarna är intressanta å gripande, å det går ju inte att inte älska Groot!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Guardians of the Galaxy Vol. 2