Guardians of the Galaxy Vol. 2

Originaltitel: Guardians of the Galaxy Vol. 2
Regissör:James Gunn (II)
Utgivningsår:2017

Om Guardians of the Galaxy Vol. 2:

Alla i Guardiansgänget är tillbaka och nu gäller det att nysta upp mysteriet med Peter Quills föräldrar, vilka var de?

Titel: Guardians of the Galaxy
Originaltitel: Guardians of the Galaxy
Regissör: James Gunn (II)
År: 2014
Regissör: Jon Favreau
År: 2005
Genre: Komedi, Familjefilm, Action, Äventyr, Science Fiction, Fantasy
Zathura - Ett rymdäventyr

Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Michael Rooker, Karen Gillan, Pom Klementieff, Sylvester Stallone, Kurt Russell, Elizabeth Debicki, Chris Sullivan, Sean Gunn, Tommy Flanagan, Laura Haddock, Vin Diesel (röst), Bradley Cooper (röst)

James Gunn (II)

Action, Äventyr, Science Fiction

USA, Nya Zeeland, Kanada
Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Guardians of the Galaxy Vol. 2  (0 diskussioner)
Kommentarer om Guardians of the Galaxy Vol. 2 (80 st)
widez (Anmäl)   23:20 20/2
Den är underhållande men känns ganska generisk i slutändan.
ilgoga (Anmäl)   15:50 19/2
Mer av samma, men det är hyffsat stabil underhållning. Dock saknas ju överaskningen... kluven till Ego... älskar att "han" är med men gillar inte hur han framställs... förutom att det är Kurt såklart vilket är grymt... Chris Pratt är jävla hunkig också...
Björkman (Anmäl)   17:16 12/2
Okej uppföljare med godkänd action. Magin med soundtracket som fanns i första filmen infinner sig dock inte lika mycket här, även om det absolut är sköna val denna gång också. Specialeffekterna varierar. Mest plus för föryngringen av Kurt Russell i filmens början.
Zingostar (Anmäl)   17:19 26/1
Mer av samma trams som har blivit allt för vanligt i amerikanska actionfilmer scen efter scen med action utan någon hjärna. Handlingen är obegriplig och skämten haglar men är tråkiga och onödiga.. Får en tvåa för att filmen iallafall är bättre än många andra liknande filmer.
Bumbi78 (Anmäl)   23:34 20/1
Vad var handlingen egentligen? Effekter och mer effekter i samtliga färgskalor mest hela tiden plus lite humor. De ger sig återigen på 80-talet vilket var i stort set enda behållningen för mig. Det måste vara trist att trist att spela in en sån här film där absolut ingenting är äkta?
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Guardians of the Galaxy Vol. 2
Se filmen