Hall Pass

Originaltitel: Hall Pass
Regissör:Peter Farrelly, Bobby Farrelly
Utgivningsår:2011

Om Hall Pass:

Rick och Fred är bästa vänner med mycket gemensamt, inklusive att de båda varit gifta i många år. Men när de båda börjar bete sig rastlöst hemma tar deras båda fruar ett gemensamt och annorlunda beslut för att återuppliva de båda äktenskapen: Rick och Fred får varsitt "frikort" där de under en vecka får göra vad de vill utan att bli ifrågasatta. Till en början låter det som en dröm som gått i uppfyllelse men det dröjer inte länge innan deras förväntningar på singellivet och sig själva visar sig vara helt i obalans med verkligheten...

Titel: Bad Teacher
Regissör: Zach Cregger, Trevor Moore
År: 2009
Genre: Komedi, Romantik, Roadmovie
Miss March

Owen Wilson, Jason Sudeikis, Jenna Fischer, Christina Applegate, Nicky Whelan, Derek Waters, Alexandra Daddario, Stephen Merchant, Larry Joe Campbell, J B Smoove, Richard Jenkins, Carly Craig, Tyler Hoechlin, Kristin Carey, Lauren Bowles, Rob Moran

Peter Farrelly, Bobby Farrelly, Pete Jones, Kevin Barnett

Komedi

Diskussioner om Hall Pass  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hall Pass (140 st)
foppa99 (Anmäl)   07:29 11/2
inte rolig, men väldigt Pinsamt. Vissa skämt faller stenhårt platt
BarryHero (Anmäl)   29/9 2018
Maste tillagga att jag inte ar nagot fan av ackelhumorn som ofta genomsyrar brodernas filmer. Lite av det har i vanlig ordning.
BarryHero (Anmäl)   29/9 2018
Ingen jattefilm men funkade anda som underhallning for stunden. Ar OK med Owen Wilson men den andre ar jag inte overfortjust. Har en del kul skamt men kanns anda som en ganska tam Farrelly-film i slutandan.
yrkeschaufföre (Anmäl)   2/9 2018
Jag sänker till en svag trea, jag hade nog väldigt låga förväntningar senast men nu tycker jag att den är väldigt osmaklig för det mesta. Men Stephens fantasi i slutet är guld!
annihilat0r (Anmäl)   17/3 2018
En smålustig och lättsam film om två gifta män som suktar efter annat kvinnokött än deras fruars. Filmens intention och symbolik kan diskuteras – dessutom tveksamt om detta manus hade blivit till en Hollywood-film år 2018.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hall Pass