Hatchet II

Originaltitel: Hatchet II
Regissör:Adam Green (I)
Utgivningsår:2010

Om Hatchet II:

Startar direkt där förra filmen slutade. Marybeth lyckas fly från den deformerade mördaren Victor Crowley. Hon återvänder dock snabbt till träskmarkerna tillsammans med en armé av jägare för att utkräva hämnd mot Crowley.
Se filmen på Plejmo

Regissör: Jody Dwyer
År: 2008
Genre: Skräck
Dying Breed

Danielle Harris, Tony Todd, Kane Hodder, Parry Shen, AJ Bowen, Joleigh Fioravanti, Alexis Peters, John Carl Buechler, Ed Ackerman, Colton Dunn, Mercedes McNab, Tom Holland (I), R A Mihailoff

Adam Green (I)

Thriller, Skräck

Diskussioner om Hatchet II  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hatchet II (34 st)
idd (Anmäl)   11/9 2015
Ettan var iofs rätt flamsig men det här var för mkt parodi..
Djason (Anmäl)   18/3 2015
Lite smålustig slasher med en skön Tony Todd och en gud i Kane Hodder. Fast första filmen var riktigt bra, denna blir så överdriven så till slut blir det mest trams.
Tatty (Anmäl)   7/3 2015
Jisses, så jävla överdrivet och så dålig att det riktigt är äckligt och brutalt. Men så överdriven så att den förtjänar betyg 1. Första filmen var faktisk lika dålig fast den förtjänade en 2a. Usch för dessa här överdrivna filmer.
Znorre (Anmäl)   22/5 2013
Något sämre än ettan, men fortfarande bra.
Kimchi (Anmäl)   18/3 2013
Den är inte samma pulserande adrenalinkick som ettan, istället har Green ökat slaffset och det är ju ändå ganska underhållande. Vem kan motstå en välgjord backwoods-slasher. Inte jag.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hatchet II