Hatchet III

Originaltitel: Hatchet III
Regissör:BJ McDonnell
Utgivningsår:2013

Om Hatchet III:

Samtidigt som en räddningsgrupp beger sig in i det hemsökta träsket, tror sig Marybeth ha hittat ett sätt att häva förbannelsen som gjort att Victor Crowley har terroriserat området i årtionden.
Se filmen på Netflix

Regissör: Adam Green (I)
År: 2006
Genre: Skräck
Hatchet

Danielle Harris, Kane Hodder, Zach Galligan, Caroline Williams, Derek Mears, Cody Blue Snider, Rileah Vanderbilt, Robert Diago DoQui, Sean Whalen, Jason Trost, John Michael Sudol, Parry Shen, Sid Haig

Adam Green (I)

Komedi, Action, Thriller, Skräck

Adam Green Presents Hatchet III

Diskussioner om Hatchet III  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hatchet III (14 st)
Zok (Anmäl)   28/10 2015
Gillar man de tidigare filmerna lär man även gilla denna., vilket jag gör. De levererar det de förväntas göra, vilket räcker helt enkelt.
Djason (Anmäl)   30/3 2015
Lite småcharmig är den allt trots att den stinker egentligen, men med namn som Kane the king Hodder, Derek Mears och Sid Haig är det ju kulturbrott att ge den en 1:a.
Tatty (Anmäl)   8/3 2015
Ujj, lika värdelös och överdriven som 2an haha.
Starlette (Anmäl)   28/7 2014
Urk
Bumbi78 (Anmäl)   25/7 2014
Ett varv till med slaktfesten Hatchet. I princip samma som sina föregångare med gott om kultskådisar i små roller och mängder av gore och våld. Verkligen smaklöst, men mycket underhållande om man är på rätt humör. Skulle tippa på att det kommer fler delar framöver.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hatchet III