Heaven Is for Real

Originaltitel: Heaven Is for Real
Regissör:Randall Wallace
Utgivningsår:2014

Om Heaven Is for Real:

En småstadspappa måste finna mod och övertygelse för att dela sin sons extraordinära och livsförändrade upplevelser av världen.
Se filmen på Viaplay

Regissör: Mikael Salomon
År: 2008
Genre: Drama, Komedi, Romantik
Flirting with Forty

Greg Kinnear, Kelly Reilly, Connor Corum, Lane Styles, Thomas Haden Church, Margo Martindale, Jacob Vargas, Thanya Romero, Danso Gordon, Rob Moran, Nancy Sorel, Darcy Fehr, Vivian Winther

Randall Wallace, Chris Parker

Drama

Diskussioner om Heaven Is for Real  (0 diskussioner)
Kommentarer om Heaven Is for Real (11 st)
Rai (Anmäl)   01:13 4/1
Nja.. Ganska typisk amerikansk dravel som hade sina stunder, men jag vet. inte. Varför alltid sådant här som har med mirakel och Gud att göra alltid händer i USA Det verkar som Guds ansikte alltid lyser på USA för det är där allting händer.. Om nu himlen och Gud finns...
Sture Stenhög (Anmäl)   16/3 2018
Jag bestämde mig från början att verkligen försöka se den här filmen på dess egna villkor, och det gick förvånansvärt bra. Jag hade väntat mig kristen propaganda, men det var det inte riktigt. Istället är det en film som vill utforska frågor kring hur bokstavligt en troende bör ta sin tro, och de kval som Greg Kinnears karaktär går igenom är ganska intressanta att följa. Varje gång ungen är i bild känner jag dock att jag hatar det här, men han fyller ju en viktig funktion samtidigt som det inte går att ge en sådan roll till femåring utan att han ofrånkomligen blir väldigt irriterande. Jag ger den en svag trea, möjligen har jag blivit alldeles för tolerant, får fundera på den saken
vonadel (Anmäl)   25/9 2015
Känner mig kluven för denna. Å ena sedan kan man se den som en smått obehaglig sliskig amerikansk religiös propaganda. Å andra sidan kan man se den som en fin, rörande och hoppfull film. Det handlar väl lite om vilken man är och vilket humör man är på. Jag tycker ändå den var ok. Alltid lite kul när det är en "true story" också. 5/10
zeke_karlsson (Anmäl)   26/8 2015
njaaaaaaaaaa
Barneyk (Anmäl)   7/6 2015
vilken jävla smörja i kvadrat...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Heaven Is for Real