Hellborn

Originaltitel: Hellborn
Regissör:Philip J Jones
Utgivningsår:2003

Om Hellborn:

James Bishop är en ung psykolog som just börjat arbeta på St. Andrews mentalsjukhus. Ganska snart börjar han ana att allt inte står rätt till. Både patienter och personal dör under mystiska omständigheter, och deras kroppar har fått ohyggliga ärr.

Bruce Payne, Tracy Scoggins, Matt Stasi, Julia Lee, Tommy 'Tiny' Lister

Matt McCombs

Skräck, Fantasy

Asylum of the Damned

Diskussioner om Hellborn  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hellborn (5 st)
Waldo Trumbull (Anmäl)   29/1 2014
Grundstoryn har man sett förr, men sällan så dåligt utförd. Skådespelarprestationerna är stundtals skrattretande, liksom effekterna, manuset, fotot och, egentligen, allting. Riktigt, riktigt dålig.
Fritz_Klyka (Anmäl)   3/4 2011
Hahaha vem tyckte detta manus var en bra ide? Och vem tyckte att casta dessa skådisar var en bra ide?
Infernali (Anmäl)   13/1 2008
Såna här filmer som kan göra att man blir helt ointresserad av film i ett år eller två.
Bomkia (Anmäl)   8/6 2007
Skräpig och tråkig skräckis som aldrig riktigt kommer nån vart förrän mot slutet och då blir det mest löjligt. 1a.
Asian Dawn (Anmäl)   19/10 2004
Hehe, en liten kalkon.