Hellboy

Originaltitel: Hellboy
Regissör:Neil Marshall
Utgivningsår:2019

Om Hellboy:

Hellboy beger sig till England, där han måste besegra Merlins sällskap och bloddrottningen Nimue. Deras drabbning tycks orsaka världens undergång, vilket är ett öde Hellboy desperat försöker undvika.

Titel: Hellboy
Regissör: Guillermo del Toro
År: 2008
Genre: Drama, Komedi, Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction, Fantasy
Hellboy: The Golden Army

David Harbour, Milla Jovovich, Ian McShane, Sasha Lane, Stephen Graham, Daniel Dae Kim, Sophie Okonedo, Alistair Petrie, Brian Gleeson, Penelope Mitchell, Mark Stanley, Thomas Haden Church, Kristina Klebe, Rick Warden, Mario de la Rosa, Atanas Srebrev

Andrew Cosby

Action, Äventyr, Skräck, Science Fiction, Fantasy

USA, Storbritannien, Bulgarien
Diskussioner om Hellboy  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hellboy (10 st)
erasercut (Anmäl)   13:30 10/8
Ett mischmasch av löst sammanhängande trådar. Hade kunnat vara så mycket bättre...
Nintendo 64 (Anmäl)   22:40 2/8
Såg den med ett öppet sinne och det var trots allt underhållande för stunden. Dessutom, alltid kul att höra Alice Cooper i en film!
isecore (Anmäl)   21:10 20/7
Kul action och jag gillar den här tolkningen av Hellboy, men när effekterna och blodslasket upphör påminns man om den plågsamt tunna handlingen. Svag trea.
FilmRunar (Anmäl)   11:49 18/7
Handling, vad är det?