Hemligheten

Originaltitel: Hemligheten
Regissör:Paolo Vacirca
Utgivningsår:2003

Om Hemligheten:

Fyra Englandsstuderande turister åker till Gotland på hösten i hopp om en avkopplande semester. Denna dröm går dock i spillror då de inser att invånarna på den folktomma ön bär på en fruktansvärd hemlighet.

Titel: Fluxfilm 02: Invocation of Canyons and Boulders
Regissör: Roy T Wood
År: 2006
Genre: Komedi
Forrest Dump

Richard Castefjord, Thomas Jankert, Ulf Nyberg, Janne Ström, Christian Sandström, Pierre Wallén, Charly Wassberg Borbos

Paolo Vacirca

Komedi, Thriller, Skräck

Sverige
Diskussioner om Hemligheten  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hemligheten (50 st)
TheHorrorfan (Anmäl)   7/7 2017
Ja, som man förväntar sig. Dåligt/rolig film som man helst bara kollar på en gång.
AlexXar (Anmäl)   29/11 2011
Tror den här filmen gjorde magplask i allt som gör en bra film. Men jag såg ju klart på eländet, vilket är alltid god kritik, även om det mest var för att jag ville se hur mycket värre det kunde bli... och ja, nog kunde det bli värre. Stark etta, för att den av någon anledning roade mig (Y)
Rockylin (Anmäl)   28/11 2011
Kan man ens bedömma den här filmen som en seriös film? Känns ju verkligen som ett skolprojekt som hade varit en kul spexgrej på en fest, men annars så är den ju bara tragisk. Skrattade hejdlöst åt att den var så dålig men är ju annars det sämsta jag sett som går att bedömma på filmtipset och som tydligen räknas som en film. Hade nog kunnat vara med och skådespelat vissa roller bättre själv, eller åmtinstone i samma klass, speciellt med tanke på det fantastiska manuset. Allt man ser efter denna kommer kännas fantastiskt har jag en känsla av, det skulle väl vara det enda positiva med filmen.
Pos (Anmäl)   26/9 2010
Förjävla bra! Älskar lågbudgetkänslan och det till större delen kassa skådespeleriet. "Kom öut med hännera över höuvudet!"
precineadd (Anmäl)   20/6 2010
lol. Ska man bemöda sig med att ge den här filmen en etta? Kan det väl vara värt då. När jag och Kenomannen såg Jack Daniels-flaskan på hyllan samtidigt kände jag mig trots allt rätt hemma.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hemligheten