Here Comes the Boom

Originaltitel: Here Comes the Boom
Regissör:Frank Coraci
Utgivningsår:2012

Om Here Comes the Boom:

En biologilärare extraknäcker som en MMA-fighter för att försöka tjäna ihop tillräckligt med pengar för att rädda skolans musikprogram.

Titel: Warrior
Originaltitel: Banchikwang
Regissör: Kim Ji-woon
År: 2000
The Foul King

Kevin James, Salma Hayek, Henry Winkler, Bas Rutten, Gary Valentine, Greg Germann, Charice, Reggie Lee, Joe Rogan, Mark DellaGrotte, Melissa Peterman, Nikki Tyler-Flynn, Mookie Barker, Jackie Flynn, Shelly Desai, Earnestine Phillips, Krzysztof Soszynski

Kevin James, Allan Loeb, Rock Reuben

Komedi, Action

Diskussioner om Here Comes the Boom  (0 diskussioner)
Kommentarer om Here Comes the Boom (47 st)
Murvel48 (Anmäl)   26/11 2017
Efter en svag inledning jobbar sig filmen upp till en medeltvåa.
wasteoftime (Anmäl)   19/9 2017
Jag minns att första gången jag såg den här, var jag lite besviken. Den kändes lite för kort och lite för oarbetad, på vissa sätt. Så upplever jag den inte alls nu. Utan den höjer sig istället. Kevin James gör det bra. Många av de andra rollerna gör det också bra. Vissa saker är väl lite underliga. Som varför alla som är riktiga personer som figurerar/de I UFC har sina vanliga namn, utan Krzystof Soszynski. Det blir ju lite väl smetigt amerikanskt på sina ställen, men aldrig så mycket så att det tar över i min mening. En klar tvåa blir det ju utan tvekan.
dudson (Anmäl)   31/8 2017
Otroligt rolig film idé som är sjukt underhållande i praktiken. Fin Fin skådis sammansättning. Ingen favo av Kevin James men här är han fan grym! Klassisk uppbyggnad av filmen åxå. Med framgång vs motgång. Sen en kärleks Twist och ett trevligt slut"
Gröne_Orm (Anmäl)   19/8 2017
Överraskande helgjuten form.
yrkeschaufföre (Anmäl)   8/7 2017
OJ, det var inte länge sen jag såg den här sist. Men Salma är alltid värd att se om!
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Here Comes the Boom