Dumpa honom!

Originaltitel: He's Just Not That Into You
Regissör:Ken Kwapis
Utgivningsår:2009

Om Dumpa honom!:

Ett klassiskt dilemma. Du gillar verkligen killen du just träffat men han sänder ut kryptiska signaler. I stället för att inse att han inte är så angelägen om att träffa dig igen, ger du honom ursäkter och förklarar att han är förvirrad och rädd för att binda sig. Du börjar ljuga för dig själv, trots att det finns en mycket enklare förklaring: Han är helt enkelt inte intresserad av dig!!

Titel: Friends with Benefits
Originaltitel: It's Complicated
Regissör: Nancy Meyers
År: 2009
It's Complicated

Ginnifer Goodwin, Scarlett Johansson, Jennifer Connelly, Jennifer Aniston, Drew Barrymore, Justin Long, Bradley Cooper, Kevin Connolly, Ben Affleck, Kris Kristofferson, Busy Philipps, Hedy Burress, Leonardo Nam, Rod Keller, Wilson Cruz, Sasha Alexander

Marc Silverstein, Abby Kohn

Drama, Komedi, Romantik

USA, Tyskland, Nederländerna
Diskussioner om Dumpa honom!  (0 diskussioner)
Kommentarer om Dumpa honom! (228 st)
Sunken25 (Anmäl)   21/12 2016
En halvdann film som försöker vara så mycket att det inte blir så mycket av den. Det finns några intressanta storys men dras ner av några riktigt svaga delar av filmen. Flera bra skådisar så är man inte kräsen kanske man ska ge den en chans?
Stygga-Vargen (Anmäl)   13/11 2016
Ingen höjdare.
emelee (Anmäl)   18/9 2016
Jennifer Connelly är toppen. Hennes story räddar filmen från att bli trist.
deswhip (Anmäl)   28/8 2016
Många stjärnskådisar och parallella människoöden/kärlekshistorier. Med tanke på det tycker jag filmen förtjänar lite props för att den håller sig kommersiellt lättsam och aldrig blir pretto. Jag velar mellan svag trea och stark tvåa, välspelat, snyggt och småtrevligt men inget som gör att filmen sticker ut. Och för att få en trea är det nog ett krav att en film har någonting som gör den iallafall lite speciell. Det blir 2+.
Krille80 (Anmäl)   2/1 2015
Filmens stora tillgång men samtidigt också lite av dess svaghet är alla de välkända skådespelare som är med i denna film. Med en så här stor mängd skådespelare som ska dela på tidsutrymmet gör att vi får många små berättelser istället för en eller två större. Med det sagt så är det riktigt kul att se alla dessa skådespelare i samma film och de sköter sig och levererar fina och underhållande scener men det hade kunna blivit ännu bättre med lite färre delar i helheten. Jag gillade det dock. 3+
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Dumpa honom!