Hidden Agenda

Originaltitel: Hidden Agenda
Regissör:Marc S Grenier
Utgivningsår:2001

Om Hidden Agenda:

Den f.d. specialagenten Jason Price raderar identiteter. Om ett vittne vill ha skydd eller en hemlig agent behöver försvinna kan Price och hans Daedalusnätverk trolla bort dem - för gott. Men när en skoningslös beställningsmördare infiltrerar nätverket försvinner dess ogenomträngliga säkerhet, och plötsligt går ingen säker...

Titel: Swordfish
Regissör: Ragnar Frisk
År: 1955
Genre: Komedi
Flottans muntergökar

Dolph Lundgren, Maxim Roy, Brigitte Paquette, Ted Whittall, Serge Houde, Alan Fawcett

Les Weldon

Action, Thriller, Mysterium

Kanada
Diskussioner om Hidden Agenda  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hidden Agenda (20 st)
100tonvalspäck (Anmäl)   15/9 2012
Blev lite förvånad då jag ganska snabbt märkte att det här inte alls var en dussinaction med Dolph som enda behållning. Faktiskt en spännande actionthriller som till och med var ganska snygg. Fina slagsmålsscener och Dolph i kanske världens snyggaste peruk!
Bumbi78 (Anmäl)   8/7 2012
Stentrist Dolphrulle där de kämpar för att göra allt så rörigt som möjligt. Ingen direkt action och en oengagerad Dolph. Det ser ändå ut som de hade en hyfsad budget i den här.
karlmats (Anmäl)   22/10 2010
Det här känns då som urtypen för en dussinrulle och jag ser faktiskt ingen som helst anledning att välja den här framför nåt annat i genren. Handlingen är inget speciellt, regin ganska hafsig och Dolph gör ett rätt slätstruket intryck han med. Tjejerna var också okej men inte mer. Ju mer jag tänker på det desto mer känns det som en oengagerad onsdagsutgång, och som vanligt kommer man knappt ihåg vad fan det är man har varit med om så här ett par dagar senare. En stabil 2a men ytterligare en bock avklarad i Dolph-protokollet iaf.
chris_lambert_ (Anmäl)   28/12 2009
Som någon skrev, för lite action. Varför ser man en Dolph-rulle? Är det för att beskåda lysande dialoger och skådespeleri? Knappast...
fisk0 (Anmäl)   2/6 2009
Inte direkt dålig, men helt intetsägande och oengagerande, och inte en enda minnesvärd scen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hidden Agenda