Hold the Dark

Originaltitel: Hold the Dark
Regissör:Jeremy Saulnier
Utgivningsår:2018

Om Hold the Dark:

Mitt under den bistra vintern i Alaska försöker en viltexpert hitta en flock vargar som tros ha dödat en pojke.

Jeffrey Wright, Alexander Skarsgård, James Badge Dale, Riley Keough, Julian Black Antelope, Tantoo Cardinal, Macon Blair, Jonathan Whitesell, Peter McRobbie, Beckam Crawford, Eric Keenleyside, Savonna Spracklin, Barb Mitchell, Amanda Burke

Macon Blair

Drama, Thriller, Äventyr, Mysterium

Diskussioner om Hold the Dark  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hold the Dark (16 st)
Robkiller (Anmäl)   18:54 26/1
Handlingen var mest bara konstig, men håller ändå intresset uppe hela vägen igenom. Fina miljöer också.
Niklas K (Anmäl)   10:09 25/1
Obegriplig.
idd (Anmäl)   18:27 1/1
Hyfsad, snygg å märklig men den bild man presenteras av "civilisationernas krig" mellan ursprungsbefolkningen och staten känns daterad och sunkig.
Vovven (Anmäl)   30/12 2018
Den är svår att förstå, antagligen har det klippts och redigerats olyckligt. Men om man släpper behovet att förstå allt så blir det en helt ok film.
Halofreak92swe (Anmäl)   29/12 2018
Vet inte om jag gillar den eller inte. Väldigt välgjord och sjukt brutal. Riktigt fins skådespel, men jag lämnas med ett jahapp-uttryck i ansiktet.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hold the Dark