Betyg idag: 1 267 Besökare idag: 4 215

Originaltitel: Hold the Dark
Regissör:Jeremy Saulnier
Utgivningsår:2018

Om Hold the Dark:

Mitt under den bistra vintern i Alaska försöker en viltexpert hitta en flock vargar som tros ha dödat en pojke.

Jeffrey Wright, Alexander Skarsgård, James Badge Dale, Riley Keough, Julian Black Antelope, Tantoo Cardinal, Macon Blair, Jonathan Whitesell, Peter McRobbie, Beckam Crawford, Eric Keenleyside, Savonna Spracklin, Barb Mitchell, Amanda Burke

Macon Blair

Drama, Thriller, Äventyr, Mysterium

Diskussioner om Hold the Dark  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hold the Dark (10 st)
Qhorinhalfhand (Anmäl)   23:20 27/11
Fruktansvärt dålig, storyn är nog det sämsta, tätt följt av karaktärerna i filmen. Jag förstår inte någonting och jag orkar inte bry mig, på den nivån är det.
PeterTheW (Anmäl)   21:39 25/10
Bra skådisar, actionscener som imponerar, men tyvärr lider duktiga Saulniers film av den typiska "Netflix-film-förbannelsen", där så mycket alltid saknas. Så mycket potential, så mycket bortkastat ändå.
coastaltown (Anmäl)   00:00 17/10
i princip alla skådisar är på en "career low" här. manuset är också riktigt uselt. synd efter att green room var så fantastisk.
hardcore (Anmäl)   20:00 12/10
Väldigt svårbedömd film. Helt lysande stundtals men sen emellanåt konstig. I synnerhet slutet. Skådespeleriet är genomgående bra. Vill ge en guldstjärna till Julian Black Antelope som är väldigt bra som kompisen till Alexander Skarsgård.
Harford (Anmäl)   22:20 10/10
Snacka om "feel bad movie".
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hold the Dark