Hold the Dark

Originaltitel: Hold the Dark
Regissör:Jeremy Saulnier
Utgivningsår:2018

Om Hold the Dark:

Mitt under den bistra vintern i Alaska försöker en viltexpert hitta en flock vargar som tros ha dödat en pojke.

Jeffrey Wright, Alexander Skarsgård, James Badge Dale, Riley Keough, Julian Black Antelope, Tantoo Cardinal, Macon Blair, Jonathan Whitesell, Peter McRobbie, Beckam Crawford, Eric Keenleyside, Savonna Spracklin, Barb Mitchell, Amanda Burke

Macon Blair

Drama, Thriller, Äventyr, Mysterium

Med i listor: Medlemmarnas mest betygsatta just nu
Diskussioner om Hold the Dark  (0 diskussioner)
Kommentarer om Hold the Dark (8 st)
coastaltown (Anmäl)   00:00 17/10
i princip alla skådisar är på en "career low" här. manuset är också riktigt uselt. synd efter att green room var så fantastisk.
hardcore (Anmäl)   20:00 12/10
Väldigt svårbedömd film. Helt lysande stundtals men sen emellanåt konstig. I synnerhet slutet. Skådespeleriet är genomgående bra. Vill ge en guldstjärna till Julian Black Antelope som är väldigt bra som kompisen till Alexander Skarsgård.
Harford (Anmäl)   22:20 10/10
Snacka om "feel bad movie".
Jamesa (Anmäl)   13:34 8/10
Skrev här för några dagar sedan att jag inte tyckte om slutet,utan att avslöja något.Blev anmäld och borttagen (!) Blir trött på den sortens ingrepp, skriver inte kommentarer för min egen skull. Detta får bli min sista kommentar.
Kimchi (Anmäl)   22:52 7/10
Börjar bra och bygger upp stämning, karaktärer osv men sen börjar det spreta och till slut känns det inte mer än godkänt.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Hold the Dark