Håll drömmen levande

Originaltitel: Hold The Dream
Regissör:Don Sharp
Utgivningsår:1986

Om Håll drömmen levande:

Berättelsen om Emma Harte och hennes barnbarn Paula McGill Fairley fortsätter i denna hänförande uppföljaren till "A Woman of Substance". Vid 25 års ålder är Paula en av världens rikaste och vackraste kvinnor, men hennes liv kantas även av tragedier som satt spår hos henne.

Titel: Endast det bästa...
Originaltitel: To Be The Best
Regissör: Don Sharp
År: 1983
Genre: Drama, Romantik, Krig
Inte för vinnings skull

Jenny Seagrove, Stephen Collins, Deborah Kerr, Claire Bloom, James Brolin, John Mills, Fiona Fullerton, Nigel Havers, Paul Daneman, Liam Neeson, Pauline Yates, Valentine Pelka, Sarah-Jane Varley, Paul Geoffrey, Dominic Jephcott

Barbara Taylor Bradford

Drama, Romantik, Mini-serie

Storbritannien
Med i listor: Barbara Taylor Bradford
Diskussioner om Håll drömmen levande  (0 diskussioner)
Kommentarer om Håll drömmen levande (6 st)
Stygga-Vargen (Anmäl)   3/8 2017
Inte så dålig.
NoWireHangers (Anmäl)   2/9 2012
Okej att titta på som tidsfördriv om man måste hålla sig vaken på jobbet hela natten men uppbådar inget större engagemang,
tpb (Anmäl)   24/9 2011
Tja, sämre har man ju sett. Men inte är det bra.
Mara Jade (Anmäl)   27/5 2009
Mycket sämre än föregångaren, den når precis upp till en 2:a tack vare Deborah Kerr och Liam Neeson. Romansen mellan Shane och Paula är bara så tråkig och det är scenerna med Emma och Blackie som gör miniserien sevärd.
Jemsa (Anmäl)   16/5 2007
Tyckte att den var mycket bättre förrut...
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Håll drömmen levande