Holding the Man

Originaltitel: Holding the Man
Regissör:Neil Armfield
Utgivningsår:2015

Om Holding the Man:

Historien om Tim och John som blev förälskade i varandra under high school. John var kapten för fotbollslaget och Tim en blivande skådespelare. Filmen följer deras kärlekshistoria som sträcker sig över 15 år.

Ryan Corr, Craig Stott, Sarah Snook, Guy Pearce, Geoffrey Rush, Anthony LaPaglia, Kerry Fox, Tessa de Josselin, Tom Hobbs, Paul Goddard, Camilla Ah Kin, PiaGrace Moon, Caleb McClure, Lee Cormie, Ngaire Dawn Fair, Kris McQuade, Mitchell Butel

Tommy Murphy

Drama, Romantik

Australien
Filmnummer: 119019
Diskussioner om Holding the Man  (0 diskussioner)
Kommentarer om Holding the Man (4 st)
Frankish (Anmäl)   22/12 2017
En har sett den förut, men det gör inget. Skådespelarna är helt okej, men framförallt Ryan Corr känns för gammal i kropp och röst, vilket tillsammans med det ganska taffliga håret gör att jag inte riktigt tror på det jag ser. En svag fyra.
Kayuzuzu (Anmäl)   24/2 2017
Väldigt bra - men fula peruker drar n
supermancover (Anmäl)   3/9 2016
Storbölade. Väldigt fin film. Jättebra skådespel och bitvis fantastiskt.
haajen (Anmäl)   4/8 2016
Utan tvekan en tekniskt välgjord och välspelad film, problemet är bara att man sett detta så många gånger förr. Filmen överraskar inte en enda gång vare sig tematiskt eller formalistiskt. Torka aldrig tårar utan handskar: the Oz version.