Holiday in Handcuffs

Originaltitel: Holiday in Handcuffs
Regissör:Ron Underwood
Utgivningsår:2007

Om Holiday in Handcuffs:

Trudie vill inte åka hem ensam till föräldrarna över jul och kidnappar David, en kund på restaurangen hon arbetar på. Trudies föräldrar tror honom inte när han förklarar att han är kidnappad och han gör flera försök att fly från det ödsligt belägna huset.

Titel: My Fake Fiance
Regissör: Steve Miner
År: 2008
Genre: Drama, Komedi, Äventyr, Krig
Private Valentine: Blonde & Dangerous

Melissa Joan Hart, Mario López, Timothy Bottoms, Markie Post, June Lockhart, Kyle Howard, Vanessa Lee Evigan, Gabrielle Miller, Layla Alizada, Cedric De Souza

Sara Endsley

Komedi, Familjefilm, Romantik

Diskussioner om Holiday in Handcuffs  (0 diskussioner)
Kommentarer om Holiday in Handcuffs (14 st)
asasae (Anmäl)   30/12 2016
Extremt barnslig film!
Stygga-Vargen (Anmäl)   28/12 2016
Filmen börjar bra men sen spårar den ur väldigt snabbt och blir bara sämre och sämre. Svag 2:a.
need_sleep (Anmäl)   22/12 2013
Klart fånig, men det glimtar till en del charm här och där så den tar sig lite under mitten. En lättsam, fånig romantisk komedi som klarar en klar 2:a, dvs. sevärd i brist på annat.
GrandMaster_E (Anmäl)   18/12 2013
Handlingen är heldum och många inledande scener kan man nästan sätta skräckmusik till meeeeen!.. ta mig fan filmjäveln får över mig på dess sida tillslut. Mario Lopez går all in, karaktärerna är ganska sköna och man myser t.o.m. lite.
RunRiot (Anmäl)   31/7 2013
Totalt menlös film egentligen men den har ändå nånting som gör att man gillar den. Tvärt emot vad man kan tro bjuder den faktiskt på några skratt och den är rätt mysig ändå. Jag gillar temat om den "perfekta" familjen.
  Det finns fler kommentarer  Fler kommentarer till Holiday in Handcuffs